וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: המפגש של אביחי ומעיין שבר לכולם את הלב

4.12.2020 / 1:14

בזמן אסי עזר הצטרף למשפחה השנייה של רותם סלע ואביב אלוש, אייל גולן ואישתו חשפו תמונות ראשונות של מיאל התינוקת - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה/מערכת וואלה

את הרשימה נפתח עם חדשות טובות מעבר לים כי נראה שסלינה גומז סוף סוף התגברה על אהובה הישן, ג'סטין ביבר, וממשיכה הלאה הישר לזרועותיו של שחקן הכדורסל, ג'ימי באטלר, מקבוצת מיאמי היט. על פי הדיווחים, השניים כבר נצפו אוכלים ביחד ארוחת ערב ונראו מאוד מאוהבים.

סלינה גומז. GettyImages
המשיכה הלאה. סלינה/GettyImages

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא זוג אחר, הרבה יותר רציני משני האקסים המיתולוגיים - אז תגידו מזל טוב לעמוס תמם ואישתו, טל נרובאי, שכפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס, מצפים לבייבי שני שיגיח בעוד מספר חודשים אל אוויר העולם ויצטרף לבתם הבכורה של הזוג, אן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עמוס תמם. ניר פקין
מזל טוב/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא זוג שיודע איך לעשות את זה הכי נכון, כך ששלושה חודשים לאחר שהגיחה לאוויר העולם, אייל גולן ואישתו חושפים את הבייבי הבכורה שלהם ביחד - מיאל גולן, ומה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת אם לא ברשתות החברתיות, שם עלו תמונות של ההורים המאושרים - כל אחד בנפרד - עם הבת המתוקה.

דניאל גרינברג גולן, מיאל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
מתוקה. מיאל ודניאל/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד זוג, הפעם לא רומנטי אלא מקצועי ששוב משתף פעולה - אסי עזר ורותם סלע כמובן, שאחרי שכיכבו בשלל קמפיינים, תכניות ופרויקטים, עכשיו עזר, כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס, מצטרף למשפחה השנייה של סלע וגם של אביב אלוש ונכנס לנבחרת של חברת הסלולר "סמסונג".

אסי עזר, רותם סלע. אביב חופי,
שוב ביחד. אסי ורותם/אביב חופי

ובמקום הראשון, איך לא זוג שלמרות שסיים את היחסים בתחום הרומנטי משלב יחסים יפה מאוד בתחום העסקי, למרות שזה עולה להם בדמעות - למי מכם שפספס, מעיין אשכנזי פגשה את האקס שלה, אביחי אוחנה, בפעם הראשונה מאז הפרידה על סט הצילומים. אז נכון, הם תכננו את לוח הזמנים על מנת שלא יפגשו האחד את השנייה אבל רצה הגורל (ואולי יחצנית עקשנית), והשניים נפגשו, דיברו, התחבקו, הזילו דמעה ובעיקר שברו לכולם את הלב.

וואלה! סלבס פוגשת את האקסים שלה רק על מדרגות הרבנות או בכיכר המדינה.

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. מערכת וואלה, מערכת וואלה!
מפגש מרגש. אביחי ומעיין/מערכת וואלה!, מערכת וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully