וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או לה לה: הדוגמנית הישאלית שמחרפנת את הצרפתים

2.12.2020 / 14:04

יכול להיות שחובבי האופנה בארץ עוד לא נחשפו אליה, אבל אנשי הקרואסון והבגט? לא מצליחים להסתיר את ההתרגשות שלהם מהדוגמנית הישראלית שון לוי - שתזכה בקרוב לריספקט צרפתי, שלא הרבה ישראליות קיבלו לפניה. וואלה! סלבס זו ביזו

שון לוי. אינסטגרם, צילום מסך
מרסי בוקו. הדוגמנית שון לוי/צילום מסך, אינסטגרם

הצרפתים אוהבים את השפה שלהם. אוהבים את המורשת הקדומה שלהם. הצרפתים את הבגטים עם החמאה שלהם. את כובעי הברט. עוגיות מקרון. אבל אתם יודעים מה מתברר שהם אוהבים והוא בכלל תוצרת ישראל? את הדוגמנית הצעירה שון לוי, שבקרוב תזכה מהצרפתים לכבוד שלא הרבה נשים (או גברים) בעולם זכו לו, בטח לא אם הם לא מקומיים!

רכלו על שון לוי היפהפייה גם באינסטוש

שון לוי פראדה סתיו 2020. mark kean,
טופ מודל עולה. לוי מדגמנת ל"פראדה"/mark kean
שון לוי לובשת בגד גוף ויניל של אלון ליבנה - שלבשה ניקי מינאז'. גיא נחום לוי,
ווי מדאם. שון לוי בבגד שלבשה ניקי מינאז'/גיא נחום לוי

אם עוד לא יצא לכם להכיר, אתם באיחור: לוי בת ה-24 מדגמנת כבר תקופה ארוכה ברחבי העולם ונחשבת לאחת הישראליות הכי עסוקות בשנים האחרונות בתעשיית הפאשן הבינלאומית. כך שכבר הספיקה לצעוד על המסלול לצדן של סופר מודלז כמו ג'יג'י חדיד, כיכבה בהפקות של מגזינים נחשבים והצטלמה לקמפיינים של אופנה בהם פראדה, סאן לורן וטומי הילפיגר.

עוד בוואלה!

לא כזה קר, אבל שלומית מלכה לא מוותרת על כובע הגרב היקר

לכתבה המלאה

כעת לוואלה! סלבס נודע שהטופ מודל הדעתנית, שמיוצגת בסוכנות של אלינור שחר, כל כך פופולרית בצרפת, שמגזין ELLE הצרפתי בחר להקדיש לה כתבת צילומים מיוחדת של לא פחות מ-20 עמודים. ההפקה האופנתית שתצטלם בקרוב עבור "אל", ככל הנראה תכלול את לוי הצברית (שחיה בין ניו יורק למילאנו עד שנגיף הקורונה שיגע את העולם) בשלל פוזות מפתות, בדיוק כמו שנהוג בפריז. מרסי.


וואלה! סלבס תצטלם בקרוב לעלון המבקרים של החירייה - בתור פח הפחים.

  • עוד באותו נושא:
  • שון לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully