וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעם רע: ג'קי אזולאי נדרשת לשלם פיצויים של 100,000 ש"ח

2.12.2020 / 11:49

בהתראה לפני תביעה שהוגשה על ידי האקס של ירדן אדרי, נטען שכוכבת "מאסטר שף" נשכרה לבשל באירוע עסקי - אך לתדהמתו ג'קי אזולאי התנהגה באופן מבזה והפרה את החוזה למרות שקיבלה תשלום. כעת, הוא דורש התנצלות ופיצוי. אזולאי בתגובה: "הושפלתי בגזענות". וואלה! סלבס מרור

דייב שחר

האם ג'קי אזולאי הסתבכה בסכסוך על רקע מקצועי, שיעלה לה מאות אלפי שקלים? במכתב התראה לפני פנייה לבית המשפט, שהועבר אליה בחודש שעבר מטעמו של רועי ונונו - בעליה של רשת "ג'מבו סטוק" - המאסטר שפית נדרשת לפצות אותו בכ-100,000 ש"ח (!) ובהתנצלות פומבית ברשתות החברתיות (!!), זאת, אחרי שהוזמנה לעבוד באירוע שלו והשאירה את הנוכחים במקום עם טעם מר בפה. אחרת, לטענתו יפנה לתביעה מסודרת של השפית המדוברת מול השופטים.

רכלו על ההסתבכות של ג'קי אזולאי באינסטגרם

ג'קי אזולאי. ניר פקין
ביזתה את האירוע? ג'קי אזולאי/ניר פקין

המכתב שהועבר לאזולאי מטעמו של ונונו (שאולי מוכר לכם כאקס של ירדן אדרי מ"האח הגדול") על ידי משרד עורכי הדין "ליפא מאיר ושות'" כבר לפני כחודש, אך לדברי התובעים לא זכה לתגובה עד היום, מתאר איך השפית נשכרה לבישול מטעמים (אבל לא יותר מזה) באירוע פנימי של החברה שנערך בחודש אוקטובר האחרון בגלל המוניטין שלה - בעלות של כ-450 שקלים לסועד.

עם זאת, להפתעתם הגיעה עם צוות מלצרים משלה, שעליו דרשה תשלום נוסף, ביקשה אקסטרה תשלום עבור כמה מנות נוספות, לקחה איתה את השאריות של האוכל (מה), השאירה את המקום מטונף והגרוע מכל, לטענתם, צעקה, העליבה והתבטאה בגסות כלפי המוזמנים, עובדים מטעמה, עובדי ניקיון ואלה שבילו באירוע ושמחו לראות את הגברת מהמסך.

עוד בוואלה!

אז נטלי דדון פרסמה תמונה... ללא חלק עליון!

לכתבה המלאה

בין השאר, נכתב בהתראה לג'קי: "פנית באופן מבזה ומזלזל בצעקות למר ונונו ישירות, למשמע אזניהם של מוזמני האירוע ההמומים והטחת בפניו האשמות והכפשות חסרות בסיס וטעם. מר ונונו היה המום מהתנהגותך באירוע כה חשוב לו ולחברה שבבעלותו, בפני עובדי החברה, מכריו וכל המזומנים". מעליב, אך למרות הכל לטענת התובע לעתיד, הסכום המלא שולם לה למחרת האירוע.

מכתב משפטי נגד ג'קי אזולאי. סריקה
פגיעה חמורה בשם הטוב. ההתראה כנגד ג'קי אזולאי/סריקה
מכתב משפטי נגד ג'קי אזולאי. סריקה
פנתה באופן מבזה לאנשים. כתב ההתראה נגד ג'קי אזולאי/סריקה

על כן, אזולאי התבקשה לפצות את בעלי האיוונט בסכום של 6 ספרות ולהתנצל באופן פומבי תוך שבוע מקבלת המכתב... אך לא עשתה זאת ולא הגיבה גם כמה שבועות טובים אחר כך - כך שכעת, לטענת ונונו ושות', הכוונה היא לפנות בימים הקרובים לערכאות משפטיות ולגרור את כוכבת "מאסטר שף" אל מול השופט על מנת שתשלם את הפיצוי שלדעתו מגיע לחברה.

שעות ספורות אחרי פרסום הדברים, עורך דינה של אזולאי, ד"ר יוסי כהן, העביר בתגובה מכתב שנשלח ככל הנראה לעורכי דינו של ונונו ב-5 בנובמבר. לטענתם ג'קי נודע ימים ספורים לפני האירוע כי התבקשה להכין כמות גדולה יותר משסוכם מולה מראש וכי החגיגה שאליה הוזמנה כללה 50 אנשים - הרבה יותר משתתפים משסוכם איתה מראש, במיוחד בתקופת סגר הקורונה. במקביל, לטענתה, התנהגה למופת וכשהגיעה אליו בטענות כלפי ההתנהלות במהלך האירוע, פטר אותה ב"יאללה, יא מרוקאית".

בהמשך, אזולאי טוענת שטפח על גבה ואמר לה "חמודה מישהו אחר גם לא היה משלם לך" ו"עופי מפה". כיוון שהשפית הרגישה מושפלת "ונפגעה מהאמירות הגזעניות" כפי שהיא מציינת על ידי עורך דינה, הסכימה לקבל תשלום קטן יותר רק כדי לסיים עם האירוע וכעת היא דורשת לא פחות מ-205,600 ש"ח (!!!) בתגובה. איך זה יגמר? בבית המשפט.

(עדכון אחרון: 14:35)


וואלה! סלבס תובעת מסעדות "אכול כפי יכולתך" שמגרשות אותה כשרוצים לסגור וללכת הביתה. אמרו שהיא תאכל כפי יכולתה...

ירדן אדרי ורועי ונונו. מאיה גילת,
מגיש המכתב. ירדן אדרי עם רועי ונונו/מאיה גילת
מכתב תגובה בתביעה נגד ג'קי אזולאי. באדיבות המצולמים
מכתב התגובה של ג'קי אזולאי/באדיבות המצולמים
מכתב תגובה בתביעה נגד ג'קי אזולאי. באדיבות המצולמים
לא נשארת חייבת. המכתב של השפית/באדיבות המצולמים
ג'קי אזולאי. ראובן קסטרו
תגיב או לא תגיב? ג'קי אזולאי/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully