וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב שמאשים את חבריו שהוציאו את קרוב משפחתו מהארון

4.12.2020 / 1:00

כאשר ישראלי מפורסם חשף בפני מקורביו שקרוב משפחתו גיי, הוא לא האמין שתקופה קצרה אחר כך, עוד ועוד אנשים (רחוקים) יגלו על כך. לכן, לא מפתיע שהסתכסך עם חבריו והאשים שחשפו את המידע הפרטי. וואלה! סלבס סודות

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

יש חברויות שנגמרות בגלל ויכוח טיפשי. אחרות יכולות להתפוצץ בגלל משחקי כבוד, התנהגות לא ראויה, כסף או קנאה. אבל הסיפור של הכוכב הישראלי המוכר וחבריו הקרובים, או לייתר דיוק חבריו לשעבר? קצת יותר מורכב וכולל סוד של קרוב משפחתו, העדפה מינית, האשמות והרבה זעם - שיצרו בסופו של דבר קרע בין הגבר המפורסם למי שהיו בתוך המעגל הקרוב שלו.

מתברר שלפני לא הרבה זמן, המפורסם שיתף את מקורבים שלו בסוד אישי של קרוב משפחה (שמוכר אף הוא): הקרוב מעדיף את אהבתם של בני מינו, כך שהחליט לצאת מהארון והצהיר בפני משפחתו שהוא גיי. עד כאן הכל טוב ויפה, מקבל ואוהב, לפחות עד לרגע שבו הבחור גילה שעוד ועוד אנשים, כאלה שממש לא מכירים אותו אישית, שמעו על היציאה מהארון של קרוב המשפחה.

הרכילות הרגישה על בן משפחתו ההומו שהגיעה מכל עבר, גרמה לו להאמין שאלה דווקא חבריו, שעליהם סמך, שהפיצו את המידע. האם זה נכון או שמדובר בצירוף מקרים פשוט? זה כבר לא משנה, כיוון שהכוכב כעס עד שממש רב עם החבר'ה, האשים אותם בכך שלא נהגו כחברי אמת (כשהפיצו לדעתו את המידע) והחליט לנתק איתם את הקשר, חד וחלק. אז לכוכב אין יותר חברים, או שפשוט מצא מאז חבורה חדשה לבלות בחברתה.

אז, מי לדעתכם הכוכב הכועס?

קרוב המשפחה שיצא מהארון הוא...

בונוס: לכוכב היו חברים מפורסמים?

שני גברים מתחבקים. ShutterStock
שני גברים מתחבקים/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully