וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' קלוני חושף את סוד היופי הזול שלו

30.11.2020 / 8:32

אחד השחקנים היותר סקסיים בתבל חשף, בריאיון לתכנית הבוקר, את אחד הסודות השמורים שלו - ששומרים על המראה המחוספס שלו, אז מה הסוד שלו ואיך גם אתם יכולים ליהנות ממנו? וואלה! סלבס מקצצת

אימג'בנק GettyImages

ג'ורג' קלוני הוכתר לא פעם כ"גבר הסקסי בתבל", כך שכל גבר בעולם היה שמח לגלות מה סוד היופי של השחקן המסוקס שאוטוטו נושק לגיל 60. אם כך, נראה שזה יום המזל שלכם כי ממש היום, חשף קלוני את אחד הסודות השמורים שלו שבזכותם הוא נראה תמיד מטופח ונוצץ. כן, בריאיון לתכנית הבוקר של BBC סיפר קלוני איך הוא שומר על המראה הסקסי שלו, ולא תאמינו - גם אתם יכולים וזה אפילו לא יעלה לכם יותר מדי כסף.

ג'ורג' קלוני אדינבורו סקוטלנד. GettyImages
מה סוד היופי שלך? ג'ורג'/GettyImages

קלוני, שנחשב במשך שנים למושא הערצתן וחיבתן של נשים ברחבי העולם, חשף בריאיון כי מי שמספר אותו ומסדר לו את שיער השיבה המפואר שלו הוא לא אחר מאשר הוא בעצמו. מה?! כן, קלוני אף המשיך והתפאר בכך שבמשך שנים הוא משתמש במכונה מיוחדת שנקראת FLOWBEE ונחשבת פופולרית בארצות הברית. למי שלא מכיר, מדובר במכונה שהיא סוג של שואב אבק שחותכת את השיער לפי הסגנון שאתם מבקשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"אני מספר את עצמי כבר 25 שנים", סיפר קלוני בריאיון, "השיער שלי ממש כמו קש וזה מאוד קל לספר אותו, אני לא באמת יכול לעשות יותר מדי טעויות. לפני שנים קניתי את המכונה שנקראת FLOWBEE, זה מגיע עם שואב אבק שמנקה את השיער וקוצצים ועדיין יש לי את זה. התספורת שלי לוקחת בדיוק 2 דקות".

וואלה! סלבס מספרת את השיער שלה בעזרת המפוח של הגנן שלה.

ג'ורג' קלוני. GettyImages
מלא ברק/GettyImages
אמאל וג'ורג' קלוני מגיעים לחתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, בריטניה, 19 במאי 2018. AP
למה אישתך לא מספרת אותך?/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully