וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: כשרוסלנה רודינה וטיילור מלכוב שולפות ציפורניים

27.11.2020 / 0:05

בזמן שירדן אדרי טסה עד לטורקיה לפרסם מוצר חדש ולחמם את היחסים עם כוכב "חלומות בהקיץ", שלומית מלכה טסה לאמסטרדם להצטלם לעוד קמפיין של חברת האופנה שהיא מייצגת - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

כוכבות "גולסטאריות" 2021/רפי דלויה

את הרשימה נפתח עם חדשות לא נעימות מבית המלוכה, זאת לאחר שמייגן מרקל החליטה לשתף את העולם כולו בטרגדיה האישית שלה וסיפרה כי ביולי האחרון היא עברה הפלה ואיבדה את הבייבי השני שהיה בדרך. מרקל תיארה את הרגע "אחרי שהחלפתי לארצ'י את הטיטול, הרגשתי התכווצות כואבת. נפלתי לרצפה כשהוא בידיים שלי".

מייגן מרקל. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
רק בריאות. מייגן וארצ'י/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

אל המקום הרביעי מגיעה מישהי שמכירה את מרקל מהשטיחים האדומים, ג'ניפר לופז שמה, שהחליטה לחשוף שיר חדש, עליו עבדה בתקופה האחרונה, ועל הדרך חשפה גם את גופה הסקסי והבוטילישסי. בכל זאת, צריך לקדם את השיר החדש, לא?

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
ג'ניפר לופז בעירום. אינסטגרם, צילום מסך
יאמי. ג'ניפר/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד בחורה שמתגאה בפיגורה שלה - ככה זה כששלומית מלכה טסה כל הדרך לאמסטרדם רק בשביל לצלם את הקמפיין החדש לרשת האופנה הבינלאומית עבורה היא משמשת כפרזנטורית, כך שבקרוב תוכלו לראות אותה מחייכת אליכם משלטי חוצות בעולם.

שלומית מלכה. לנס הפקות,
הו, אמסטרדם. שלומית/לנס הפקות

אל המקום השני והמכובד מגיעה ישראלית נוספת שעושה חיל מעבר לים - ירדן אדרי נמצאת בימים אלו בטורקיה לצורך צילומים למוחג קוסמטיקה, אלא שעל הדרך היא ניצלה את ההזדמנות לעבוד על המוצר החדש שהיא מפתחת: בושם לשיער. אדרי, שמחפשת אחר פרזנטור למוצר, נפגשה עם אחד הכוכבים היותר הורסים על המסך, ג'אן ימאן - כוכב "חלומות בהקיץ", במטרה שיצטלם לצידה לקמפיין.

ג'אן ימאן. אילוסטרציה, צילום מסך
יחסים חדשים? ג'אן וירדן/צילום מסך, אילוסטרציה

ובמקום הראשון, איך לא, קרב החתולות הגדול של השבוע - רוסלנה רודינה נגד טיילור מלכוב - שפרץ בכלל בגלל מאיה בוסקילה. אז מה קרה? מלכוב, שהייתה שותפה לחדר של בוסקילה, החליטה להצביע נגדה בשלב הניפויים, מה שגרם לרוסלנה להתעצבן ולשים את שמה של טיילור בניפוי הנוסף. מלכוב לא נשארה חייבת ואמרה לרוס שהיא צבועה.

וואלה! סלבס רבה עם אחותה כי היא אכלה לאמא שלה את המעמול.

רוסלנה רודינה. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
מיאו! רוסלנה וטיילור/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה
  • עוד באותו נושא:
  • הרשימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully