וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת הגדולה שרוכשת צפיות לסרטונים ברשת

27.11.2020 / 0:04

אולי חשבתם שהמפורסמת, מאוד מפורסמת, מצליחה להביא עשרות אלפי, מאות אלפים, מיליוני צופים לצפות בתכנים שהיא מפרסמת ברשת - אבל האמת היא שהתופעה הוויראלית נתמכת בהרבה כסף שהיא מוציאה כדי להגיע למספרים הגבוהים המרשימים. וואלה! סלבס קליק בייט

אישה יושבת ליד שולחן עבודה מלוכלך. ShutterStock
אישה יושבת ליד שולחן עבודה מלוכלך/ShutterStock

זה לא סוד שבתקופה האחרונה כוחם של הסטארים הכי גדולים בתעשיית הבידור נמדד במספרים: כמה עוקבים יש להם באינסטוש, כמה צפו לו בסטורי וכמה לייקים ההיא קיבלה על הציוץ בטוויטר? נשמע כמו שטויות של ילדים ומשחקי כבוד, אבל אם אתם מעורבבים בביזנס, הרייטינג שמשפיע על אלה שמשלמים לאנשים המשפיעים ויגרום להם להוציא סכומים גבוהים, גבוהים אפילו יותר, עבור הסלב היוקרתי.

לכן, כאשר וואלה! סלבס שמעה שבתקופה האחרונה אחת הכוכבות הגדולות והכי זוהרות ביותר בשואוביז מוציאה כסף על מנת להגדיל את מספר הצפיות בסרטונים שלה ברשת, היא לא הופתעה במיוחד. הגברת עובדת, משקיעה ושופכת הרבה זיעה ושטרות מרשרשים על היצירה שלה, כך שאם הצופים לא יגיעו באופן טבעי, המספרים יגדלו באמצעות חברה שתביא אותם בדיסקרטיות בתמורה לתשלום (קצת פחות ממיליון דולר), אבל תביא בכמויות גדולות בהחלט, על מנת להראות עד כמה היא אכן מצליחה לעניין את כולם עם היצירה שלה. וזה, גבירותי ורבותי, הקסם שלה, חלק מהכוח של האישה ומה שיגרום לכולם לדבר עליה.

מזהים את הכוכבת הגדולה?

אז באילו סרטונים היא הכי משקיעה?

הדור הבא של מצלמות הסקס. יוטיוב, ShutterStock
הדור הבא של מצלמות הסקס/ShutterStock, יוטיוב
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully