וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: דנה זרמון חוגגת יום הולדת עם החברים המפורסמים

צילום: ניר פקין

22.11.2020 / 12:18

בשקט בשקט, התכנסו להם החברים הטובים של גורו האינסטגרם במקום קצת שונה, בכל זאת, קורונה, אבל לא שכחו לשמור על התקנות - כך שהפעם, החגיגה הייתה מצומצמת במיוחד וכללה רק חברים קרובים כמו דנית גרינברג ומור סילבר. וואלה! סלבס שמה מסיכה

דנה זרמון/ניר פקין

נראה שהדבר שהמפורסמים הכי התגעגעו אליו, מלבד העבודה כמובן, הם האירועים הנוצצים, ההשקות המתישות, השטיחים האדומים וצלמי הפפראצי שמבקשים עוד תמונה ועוד פוזה, כך שאם יש אפשרות, ולו הקטנה ביותר, לחגוג - הם לא יגידו לא. אז תגידו מזל טוב לדנה זרמון שחוגגת ממש היום 28 שנות קיום והחליטה להרים לעצמה מיני מסיבה בסוף השבוע האחרון.

דנה זרמון. ניר פקין
חגיגה אינטימית. דנה וגיא/ניר פקין

וואלה! סלבס מביאה לכם תמונות בלעדיות מיום ההולדת של אחת הנשים היותר מפורסמות ברשתות החברתיות, שהחליטה שהפעם היא לא משתפת את האירוע המיוחד באינסטגרם וכך גם ביקשה מחברותיה שהגיעו לחגוג עימה, אך אל דאגה - וואלה! סלבס בדקה היטב היטב וגילתה כי הזרמון שמרה על חוקי הקורונה וחגגה את האירוע באופן מצומצם ועל פי ההנחיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בר זומר. ניר פקין
החברים באו להרים. בר ואביב/ניר פקין

אז במקום לחגוג עם שף פרטי בבית או בפיקניק בפארק - החליטה דנה ללכת על קונספט קצת שונה וחגגה בחנות בגדים ביפו העתיקה, לשם הזמינה את החברות הטובות: בר זומר ובעלה אביב כהן, דנית גרינברג ומור סילבר עם בעלה ההורס. אושיית האינסטגרם בירכה את עם ישראל בבריאות וטרחה להזכיר לכולם שלמרות האירוע הנוצץ, היא שומרת על ההנחיות. שיהיה במזל.

וואלה! סלבס חגגה יום הולדת בסאונה עם 200 מחבריה הקרובים, המשטרה העדיפה לא להיכנס לשם.

דנית גרינברג. ניר פקין
BFF. דנית/ניר פקין
מור סילבר. ניר פקין
מה הבאתם מתנה? מור ובעלה/ניר פקין
דנה זרמון. ניר פקין
שיהיה במזל. דנה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully