וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הגבר הזה הולך לשגע את כל הנשים בעולם

20.11.2020 / 0:01

בזמן שמישהו השחית את פניה של דנה זרמון בשלט שהוצג בירושלים, ג'ניפר סנוקל חטפה עוד מכה לאחר שהייתה מעורבת בתאונת דרכים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

מייקל בי. ג'ורדן באינסטגרם/צילום מסך

את הרשימה נפתח עם הליהוק המפתיע ל'מצולמים' - הסדרה המוקומנטרית של שלישיית 'מה קשור' שחוזרת לעונה נוספת. אז אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם על הליהוק של רינה מצליח, היא שמחה לבשר לכם שגם כוכב "נינג'ה ישראל", תומר הכהן, לוהק לתפקיד בסדרה המצחיקה.

בוקסר תומר הכהן. ערן לוי, אור דנון,
לא רק נינג'ה. תומר/ערן לוי, אור דנון

קדימה למקום הרביעי, שם נמצאת מי שתהפוך בקרוב לכוכבת ריאליטי, דניאל עמית - אותה אתם מכירים בעיקר בתור זו שמכינה מאכלים טעימים באינסטגרם שלה. בלוגרית האוכל המפורסמת תארוז בקרוב מזוודות ותטוס לאי בודד, שם תשתף בעונה החדשה של "הישרדות", לצד אלון מזרחי - שגם על הליהוק שלו קראתם כאן לראשונה.

עוד בוואלה!

מה קשור מצרפים לשורותיהם את כוכב הילדים

לכתבה המלאה
דניאל עמית. צילום מסך, צילום מסך
בקרוב על האי. דניאל/צילום מסך, צילום מסך

ומכוכבת ריאליטי בעתיד לכוכבת ריאליטי מהעבר, שככל הנראה תטוס גם היא לאי הבודד (כן, גם את זה קראתם לראשונה בוואלה! סלבס) - הלא היא ג'ניפר סנוקל, שאחרי כל סאגת ניקול ראידמן, נסעה בשבוע שעבר לרופא שלה, אלא שבדרך, לרוע המזל, הייתה מעורבת בתאונת דרכים. סוף טוב הכל טוב וסנוקל יצאה ללא פגע.

ג'ניפר סנוקל. אביב חופי, ניר פקין
אני כמעט תמותי. ג'ניפר/ניר פקין, אביב חופי

אל המקום השני והמכובד מגיעה אחת שהיא שילוב של כוכבת רשת וכוכבת ריאליטי בעבר - דנה זרמון - שקמה יום אחד וגילתה שמישהו השחית את פניה על שלט של מוצר שהיא מפרסמת שהוצב בירושלים. החוליגנים קשקשו על פניה של הזרמון במטרה שלא יראו כי מדובר באישה.

כרזה של דנה זרמון הושחטה. אינסטגרם, צילום מסך
אנשים משועממים. דנה/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון איך לא, קצת ניחוח חו"ל, כי השחקן מייקל בי. ג'ורדן נבחר לגבר הכי סקסי של שנת 2020 של המגזין הנחשב, "פיפל", ובכך מצטרף לשורת כוכבים הורסים במיוחד כמו דיוויד בקהאם, כריס המסוורת' ובראד פיט. בנות, קדימה להסתער.

וואלה! סלבס נבחרה לאישה הכי סקסית בקרית גת, עד שראו אותה אוכלת פלאפל ופסלו אותה.

מייקל בי. ג'ורדן. GettyImages
הכי סקסי שיש. מייקל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully