וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפס ביחסי אנוש: מי השחית את הפנים של דנה זרמון?

17.11.2020 / 10:31

הבוקר הזה היה כנראה קצת פחות טוב עבור כוהנת האינסטגרם, שגילתה שכרזת פרסומת פומבית ו"צנועה" בכיכובה הושחתה בירושלים. תגובתה של דנה זרמון הייתה חריפה: "כמה עוד אפשר לפעול ברוע בשם האמונה?". וואלה! סלבס טיפקס

דנה זרמון ביוון, ספטמבר 2020/אינסטגרם

נדמה שבתור צעירה שאפתנית ומסקרנת, דנה זרמון עברה כבר המון בחיים - בין אם שכללה את אמנות פרסום התמונות ברשתות החברתיות, פרצה מהאינסטגרם אל המסך ותוך כדי גם פתחה בית ספר שמלמד איך "לפצח את השיטה" באמצעות הסטורי, נישאה לבחיר לבה, דגמנה, פרסמה, נפשה וחפשה. אבל מה תגידו על מי שבחר להשחית את פניה?

תנשמו, הכל בסדר עם הפנים של זרמון במציאות. אבל אי אפשר לומר את זה על מי שבחר לקשקש על פניה של החייכנית, בכרזת פרסומת למוצר להיגיינת הפה שנתלתה בירושלים ונהרסה לחלוטין על ידי אלמוני. כמובן שהתיעוד הגיע במהרה לרשת, מה שמאוד, מאוד הרגיז את הגברת.

רכלו על דנה זרמון המושחתת באינסטגרם

דנה זרמון. רני רהב,
ככה אתם מכירים את דנה זרמון/רני רהב
כרזה של דנה זרמון הושחטה. אינסטגרם, צילום מסך
אבל בעיר הבירה? זה נראה ככה. הכרזה של דנה זרמון שהושחתה/צילום מסך, אינסטגרם

זרמון בת ה-27, לא רק שיתפה את המעשה המכוער, אלא גם הביעה דעה נחרצת על ההרס וההשפלה שלדבריה חוותה אחרי שראתה מה נעשה לפנים שלה בכרזה השיווקית. "אני לא יכולה להסביר לכם כמה זה מזעזע אותי", כתבה, "לא ספציפית שזה עליי, אלא על זה שיש מישהו שבאמת חושב שהגיוני לעשות את זה. השחתה כל כך אלימה, כדי שחס וחלילה לא יראו בחורה (בלבוש צנוע!) מחייכת!!".

עוד בוואלה!

אתם לא מוכנים לזה: דנה זרמון חושפת קצת (הרבה) מבעלה

לכתבה המלאה

אז, הוסיפה ש"כמה עוד אפשר לפעול ברוע ובכעס 'בשם האמונה'? זאת לא האמונה שאני מכירה וחיה... זה לא מצדיק התנהגות אלימה, שוביניסטית וכל כך מכוערת! זה לא נותן זכות לנסות ולהעלים נשים מהעולם, לא משנה באיזו עמדה הן, או באיזה לבוש הן!", הסבירה זרמון.

"די לכפות על הכלל התנהגות כל כך ספציפית, קטנה ועלובה, התנהגות שבסוף מובילה לאלימות גדולה הרבה יותר (שלצערנו אנחנו לא מפסיקים לשמוע עליה)... די לאלימות, די לאלימות נגד נשים. שיהיה בוקר טוב עם קצת יותר כבוד לכולן ולכולם", סיכמה כוכבת האינסטגרם.


וואלה! סלבס משחיתה רק את התפריט שלה במנות עתירות קלוריות.

כרזה של דנה זרמון הושחטה. אינסטגרם, צילום מסך
וגם מרחוק יותר, שתבינו/צילום מסך, אינסטגרם
גיא ביטון, דנה זרמון. אינסטגרם, צילום מסך
מה בעלה, גיא ביטון, חושב על זה?/צילום מסך, אינסטגרם
דנה זרמון. יחצ,
די לאלימות נגד נשים. התמונה המקורית שהושחתה/יחצ
  • עוד באותו נושא:
  • דנה זרמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully