וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל בר זוהר חושפת טראומה מהילדות

12.11.2020 / 15:02

אחת הכוכבות הכי גדולות שידעה הביצה המקומית מספרת בעמוד היוטיוב שלה על אחת הטראומות היותר כואבות שעברה בתעשיית הבידור כשהייתה רק בת 15 ולא נלחמה על הפרטיות שלה. וואלה! סלבס מעריצה את עידית לינוביץ'

יעל בר זוהר/יח"צ עומרי יערי

בתחילת שנות ה-90, הרבה לפני שידעו מה זה המושג "אושיית רשת" או "יוטיוברית" - פרצה לתודעה יעל בר זוהר, שהפכה לכוכבת הכי גדולה בתעשיית הבידור באותם ימים, כך שהרבה לפני שהעולם הכיר את נועה קירל או אנה זק, היה את יב"ז שהגדירה מחדש את המושג "טאלנט", והיא רק בת 15. אחרי כמעט 30 שנה בביצה המקומית - בר זוהר משיקה ערוץ יוטיוב ופותחת שם את הלב.

יעל בר זוהר. ניר פקין
חושפת הכל. יעל/ניר פקין

היום העלתה הכוכבת סרטון בו היא עונה על שאלות הגולשים - כשבר זוהר נשאלה "איך לומדים להתראיין?", היא השיבה שלא לומדים ושזה תמיד היה החלק הקשה במקצוע ואף נתנה דוגמא לריאיון שנערך איתה בו הכתבת הגיעה לביתה וראיינה אותה במשך שלוש שעות, כך שלמחרת היא צלצלה וביקשה לשאול אותה רק עוד שאלה וכשבר זוהר הסכימה - היא פשוט שאלה אותה אם היא בתולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יעל בר זוהר. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה!
בתולה?/מערכת וואלה!, שלומי צ'יקונה

"אני זוכרת שהרגשתי כמו חץ בלב הרגשתי שזה לא בסדר הרגשתי היא שואלת אותי משהו שחודר לי ממש ממש לפרטיות והיא לא אמורה לשאול אותי אבל הייתי כל כך קטנה וכל כך מרצה ואמרתי לה 'כן ברור'. וזה נחרט ללי בנשמה השיחה הזו".

וואלה! סלבס עדיין מחכה לשרון לינוביץ' בקפה במרכז שוסטר.

יעל בר זוהר. יח"צ עומרי יערי, צילום מסך
חץ בלב/צילום מסך, יח"צ עומרי יערי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully