וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת הצעירה שמתחילה עם גברים מפורסמים באינסטגרם

13.11.2020 / 0:08

מתברר שאחת הצעירות הכי מפורסמות בארץ לא מחכה שמישהו יציל אותה כמו סינדרלה או "אישה יפה", אלא לוקחת את העניינים לידיים - כלומר למכשיר הסלולרי - ומנסה למצוא חבר בלי עזרה של אף אחד. רק היא וההודעות הפרטיות באפליקציה. וואלה! סלבס לייק

בחורה צעירה מסתכלת בסמארטפון. ShutterStock
בחורה צעירה מסתכלת בסמארטפון/ShutterStock

בנות, אולי כדאי שתיקחו שיעור ב"גירל פאוור" מאחת הכוכבות הצעירות הכי מוכרות בישראל - שבתקופה שבה תפקדה כרווקה לוהטת החליטה שלא לחכות למישהו שיתחיל איתה, לא רצתה להמתין להזדמנות לדבר עם בחור שהיא מחבבת ולא התבלבלה כשראתה פנים נאות בעיניה. מה עשתה? התחילה בעצמה עם כוכב צעיר, חתיך ומוכשר.

וואלה! סלבס לא האמינה כששמעה מחבריו של הבחור הלוהט, אמן עולה בזכות עצמו, על כך שבין שלל ההודעות הפרטיות שקיבל באפליקציה חברתית פופולרית, הייתה גם אחת מכוכבת צעירה מפורסמת לא פחות - כזו שמשחקת, מנחה, שרה ומפרסמת על המסך.

מתברר שהמוכשרת עם הגירל פאוור, הציעה לו באופן שלא ניתן לפרש אחרת (אהמ), לפגוש אותה בהקדם (או לעשות קצת יותר מזה) כי מאוד, מאוד, אבל מאוד חיבבה אותו מרחוק, מבלי שהם מכירים באופן אישי. בעוד שלמרבה צערה הוא סירב לה בנימוס מטעמים שונים, אפשר רק להתגאות בכך שכאשר מדובר בבני המין השני - הצעירונת רואה את זה, רוצה את זה ומתכוונת לקחת, מבלי להתבלבל. כמו שאריאנה גרנדה שרה.

מנחשים מי הכוכבת הצעירה?

אז עם מי לדעתכם היא התחילה?

בונוס: חושבים שמאז היא תפוסה למישהו אחר?

צעירה בולשת בסמארטפון. ShutterStock
צעירה בולשת בסמארטפון/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully