וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוב הענק של ג'ניפר סנוקל לניקול ראידמן

8.11.2020 / 0:01

אחרי הריב המתוקשר בעקבות טענות של המעושרת ג'ניפר למעושרת ניקול - חשפה ראידמן כי סנוקל לקחה בגדים מהחנות שלה במאות אלפי שקלים ולא החזירה. המעושרת "אני תמותי" מכחישה. למי אתם מאמינים? וואלה! סלבס הוצאה לפועל

יח"צ - חד פעמי

אם חשבתם שהפיאסקו בין צמד המעושרות: ניקול ראידמן וג'ניפר סנוקל נגמר, תחשבו שוב כי נראה ששני הצדדים לא ממש רגועים. למקרה שהחלטתם להתנתק מהעולם בסוף השבוע האחרון, קבלו תקציר: סנוקל התראיינה לתכניתו של חיים אתגר, "חשיפה", בה סיפרה על המצב הקשה שלה ועל הסיבות לבריחתה מהארץ, כך שבין שלל הנושאים שעלו בריאיון, סיפרה המעושרת כי בעבר פנתה לחברתה לתכנית, ראידמן, בבקשה שתעזור לה כלכלית אך במקום עזרה, חסמה אותה ראידמן.

ניקול ראידמן. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
חייבת כסף או לא?/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

רגע לאחר שידור התכנית, החליטה ראידמן לענות לסנוקל וכתבה בעמוד האינסטגרם שלה כי הכל שקרים וכי ג'ניפר מעולם לא פנתה אליה ולא ביקשה שום דבר. יותר מכך, הוסיפה המעושרת מכיכר המדינה כי בעבר השאילה סנוקל בגדים מחנות הבגדים שהייתה בבעלותה בכיכר המדינה, אך לא החזירה אותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ניפר סנוקל חשיפה עם חיים אתגר. קשת 12, צילום מסך
"אני תמותי". ג'ניפר/צילום מסך, קשת 12

וואלה! סלבס יצאה לרחרח ודיברה עם מקורבים לראידמן שסיפרו כי "בזמן צילומי התכנית, ג'ניפר נהגה להשאיל בגדים לצילומים, אך בפעמים האחרונות לא החזירה אותם", אמרו המקורבים והוסיפו כי מדובר בחשבוניות של מעל למאה אלף שקלים, "היא לקחה כמה שמלות מאוד יקרות ופשוט לא החזירה אותם עד היום".

ניקול ראידמן. ענת מוסברג,
היא לא חברה שלי. ניקול/ענת מוסברג

- ניקול, אפשר הלוואה?

"את ג'ניפר הכרתי רק על סט הצילומים לסדרה "מעושרות" בה השתתפנו לפני כ-8 שנים, מעולם לא היינו חברות או בקשר לאחר הצילומים. מעולם לא קיבלתי פנייה ממנה לא כ"חברה" ולא לעזרה. אני לא חוסמת אנשים ובטח לא מתנהגת כפי שהיא הציגה בתכנית, לכן תמוה בעיניי שימוש ושרבוב שמי לכתבה צר לי על בעיותיה האישיות והמשפחתיות. מקווה שאת המשאבים העיקריים היא תפנה לטובת שיקום הקשר עם ילדיה - עבורי משפחה וילדים זה ערך עליון .המון הצלחה בדרכה החדשה".

- בכל זאת, 150 אלף שקל זה הרבה כסף
"מזמן ויתרתי עליו".

ג'ניפר סנוקל. ניר פקין
לא חייבת לה./ניר פקין

רונן צרפתי מסר בתגובה: "ג'ניפר לא מכירה בשום חוב שלה בחנות של ניקול, אם לניקול יש טענות מענות או דרישות יכולה לפנות להוצאה לפועל הקרובה לביתה ולהצטרף לנושים, אם אין לה כזאת? אז עדיף שתשתוק כי את הבושה כבר עשתה. ולא משנה כמה טענות וסטוריז היא תעלה זה לא ישנה את העובדה שהייתה פנייה אליה והיא חסמה. אז הדרך הכי טובה זאת התקפה אבל לא הפעם. הודעת וואטצאפ הייתה וגם היתה ואם לא הייתה כנראה לא הייתה מפורסמת בתקשורת. במקום שג'ניפר תתעסק בעניינים רציניים שלה באה ניקול וכל שניה ממציאה נושא אז מאחלים לניקול בהצלחה בדרכה".

וואלה! סלבס עדיין חייבת כסף לרינה מ"בוטיק רינה" על הגרביוני רשת שקנתה.

ניקול ראידמן. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה! NEWS
ויתרתי על החוב/מערכת וואלה! NEWS, שלומי צ'יקונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully