וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: השבוע הקשה בחייה של נסרין קדרי

6.11.2020 / 0:01

בזמן שאביחי אוחנה ומעיין אשכנזי יצאו נגד הטוקבקיסטים, נסרין קדרי נפרדה מלא מעט אנשים חשובים ויקרים בחייה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה !סלבס רושמת בהקפה

צלם:שלומי גבאי, עורך:שאול אדם

את הרשימה פותחות חדשות לא נעימות, זאת לאחר שניקי גולדשטיין ואישתו החליטו, אחרי 15 שנות זוגיות - כי הם מפרידים כוחות וסוגרים את הבסטה. השחקן המוכשר פרסם פוסט באינסטגרם ובישר על כך לכל העוקבים שלו, אך הוסיף שהכל נגמר בצורה יפה וכי הם ממשיכים לצעוד ביחד כמשפחה.

ניקי גולדשטיין. אינסטגרם, צילום מסך
אחרי 15 שנים. ניקי והמשפחה/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא עוד זוג שסיים, כל אחד בנפרד, את מערכת היחסים שלו - אך נראה שכעת זה חוזר לרדוף אותם, ככה זה שדוד חן, האקס של צופית גרנט, מחליט לאמץ את המשפחה של שולי רנד, שעל הזוגיות שלו עם גרנט קראתם כאן לראשונה. על פי מקורבים, חן תומך במשפחת רנד ומסייע להם לא מעט.

עוד בוואלה!

פרסום ראשון: צופית גרנט ושולי רנד ביחד

לכתבה המלאה
צופית גרנט. איציק בירן, מערכת וואלה! NEWS
עכשיו הוא תומך במשפחה של החבר. צופית ודוד/מערכת וואלה! NEWS, איציק בירן

הגענו כבר למקום השלישי, עדיין בענייני זוגות שנפרדו כי אחרי שתיקה ארוכה מאז הפרידה שלהם - מעיין אשכנזי החליטה שנמאס לה לשתוק בכל מה שקשור לתגובות ולהערות שהיא מקבלת מאז הפרידה אז היא פתחה את הפה, או יותר נכון את האינסטוש, והסבירה לעוקבים שלה שנמאס לה מהביקורת המיותרת. יממה לאחר מכן, הצטרף אליה האקס המיתולוגי, אביחי אוחנה, ותמך בה תוך שהוא מבקש מאנשים להפסיק לחטט למעיין בחיים.

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. אינסטגרם, צילום מסך
חלאס! מעיין ואביחי/צילום מסך, אינסטגרם

ואם כבר אח גדול, אז במקום השני והמכובד נמצאת דיירת חדשה, שבקרוב מאוד, סביר להניח, תעבור בדיוק את מה שאביחי ומעיין עוברים - אז תגידו שלום למלכת היופי לשעבר, קארין עליה, שאם הכל יילך כשורה, היא תצעד בקרוב מאוד במדרגות שמובילות לבית המפורסם במדינה.

קארין עליה. ניר פקין
נא להתנהג בהתאם. קארין/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא, הזמרת שעשתה לכולם סחרחורת בשבוע האחרון, נסרין קדרי כמובן, שאחרי תקרית הזויה עם בן הזוג/אקס שהובילה לוויכוח עם השוטרים, היא גם הודיעה על פרידה מהמנהלת האישית שלאחריה הגיעה פרידה ממנהל יחסי הציבור - רק בשביל שלבסוף, היא גם תבשר על פרידה מהמנהל שלה, אייל גולן וחברת ההפקות שלו.

וואלה! סלבס כבר שנים מנסה להיפטר מהחבר שלה אבל הוא כל פעם מגיע עם עוגה

נסרין קדרי, אייל גולן. אלוני מור,
בימים טובים יותר. אייל ונסרין/אלוני מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully