וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אל תבורי, מתי יגמר הסכסוך המשפחתי?

13.11.2020 / 0:06

בזמן שאביבה תבורי והאמא של הנכד שלה, אורטל עמר, מסרבות להתקרב האחת לשנייה, בריטני ספירס פותחת את הג'ורה על אבא שלה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

בן אל תבורי ואורטל עמר בבית המשפט בתל אביבי (צילום: ניר פקין)

את הרשימה נפתח עם החדשות הסוערות מעבר לים, זאת לאחר שבריטני ספירס החליטה שהיא מפסיקה לשתוק וסיפרה, באמצעות עורכי דינה, כי היא רוצה לחזור להופיע על הבמות אבל מפחדת מאביה ולא תסכים לעשות קאמבק עד שאביה לא ייצא מהתמונה ויפסיק לקחת החלטות בכל הנוגע לקריירת השירה שלה.

בריטני ספירס, ג'יימי ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
לא בלי בתי. בריטני ואביה/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום הרביעי מגיעה קולגה של הספירס, הלא היא קים קרדשיאן, שנראה שהדרמות רודפות אותה, כך שחברתה הטובה (לשעבר), לארסה פיפן, התראיינה השבוע וסיפרה כי הנתק בינה לבין בנות המשפחה המפורסמת הגיע בעקבות שטיפת מוח שעשה להן קניה ווסט, שהתעצבן שפיפן הפסיקה לענות לו לטלפונים בשעות המאוחרות של הלילה על מנת לדבר איתה שיחות נפש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לארסה פיפן, קים קרדשיאן. GettyImages
קרב טראשיות. קים ולארסה/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאות צמד כוכבות הריאליטי - מצד אחד: פיי ז'קיטה, ומצד שני: הודיה כהן שהסתכסכו לאחר שכהן, כך על פי מקורבים, "שכחה" לספר לחברתה הטובה על הזוגיות שלה עם הזמר סטפן ונתנה לה לגלות על כך מכלי התקשורת. על פי החברים, השתיים, שהיו צמודות אחת לשנייה, ערכו שיחה לאחר מכן והלבינו את העניינים אבל לא חזרו להיות חברות.

הודיה כהן, סטפן לגר, פיי ז'קיטה. דורון שיינר, מערכת וואלה! NEWS
משלוש יוצאת אחת. הודיה, סטפן ופיי../מערכת וואלה! NEWS, דורון שיינר

אל המקום השני והמכובד מגיעות עוד צמד בנות, שאמנם לא היו חברות טובות מעולם - אבל זה לא הפריע להן לריב האחת עם השנייה. אז שמישהו יעשה סולחה בין ניקול ראידמן וג'ניפר סנוקל, זאת לאחר שהמעושרת, שברחה מהארץ, התראיינה וסיפרה שביקשה עזרה מראידמן, אך זו החליטה לחסום אותה כתגובה. הריאיון הוציא את השדים מהארון, שכן, מטעמה של ראידמן ידעו לספר כי סנוקל עדיין חייבת לניקול 140 אלף שקלים לאחר שלקחה בגדים מהחנות שלה ולא החזירה.

ניקול ראידמן. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
קרב מעושרות. ניקול וג'ניפר/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

ובמקום הראשון, איך לא, הסכסוך שלא נגמר - זה של בן אל תבורי ואורטל עמר, רק שהפעם, מדובר באימו של בן אל, אביבה תבורי, שהסתכסכה עם האמא של הנכד שלה, כך שכשבהפקת "גולסטאריות" רצו ללהק את שתיהן, השתיים סירבו ואף הטילו וטו האחת על השתתפותה של השנייה, כך לפחות כל אחד מהצדדים טוען.


וואלה! סלבס רבה עם עצמה כבר שנים, מעניין מי ינצח.

אביבה תבורי, אורטל עמר. ליאור פינקסון,
הכל נשאר במשפחה? אביבה ואורטל/ליאור פינקסון
  • עוד באותו נושא:
  • הרשימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully