וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוסתו של למאר אודום זרקה אותו

צילום: רויטרס

5.11.2020 / 12:45

רק לפני מספר חודשים, בישר שחקן הכדורסל על אירוסיו לבת הזוג, סברינה פאר, ועכשיו היא מבשרת לכל העוקבים שלה כי היא החליטה לבטל את האירוסים ולהיפרד כידידים, "יש דברים שהוא צריך לפתור לבד", היא כתבה. וואלה! סלבס ביוש

רויטרס

נראה שבכל הנוגע לזוגיות, לשחקן הכדורסל - למאר אודום - אין ממש הצלחה או מזל, אחרת איך תסבירו את העובדה שהוא לא מצליח להחזיק מעמד במערכות היחסים שלו. אחרי הקשר הארוך, המתיש, המתוקשר והבלתי נתפס שלו עם קלואי קרדשיאן, עכשיו מגיע תורה גם של הארוסה החדשה שלה, סברינה פאר, להבין שעם אודום זה לא ממש עובד.

למאר אודום. אינסטגרם, צילום מסך
כבר לא מאורסים. למאר וסברינה/צילום מסך, אינסטגרם

חודשיים אחרי שהודיעו לכל העולם כי הם מאורסים ובקרוב יצעדו אל עבר החופה - עכשיו מפרסמת פאר הצהרה בה היא משתפת את העוקבים שלה על סיום היחסים עם שחקן הכדורסל המפורסם, "אתם כולכם יודעים שאני כנה ושקופה, אז אני רוצה להיות הראשונה שמספרת לכם שאני ולמאר כבר לא מאורסים", כתבה הספורטאית בעמוד האינסטגרם שלה, "זו הייתה בשבילי החלטה קשה בשבילי אבל זה הכי טוב בשבילי ובשביל הילדים שלי. ללמאר יש כמה דברים שהוא צריך לפתור בעצמו".

עוד בוואלה!

האקס ההרסני של קלואי קרדשיאן - מתחתן שוב!

לכתבה המלאה
למאר אודום ובת זוגו סברינה פאר. GettyImages
צריך לפתור דברים בעצמו/GettyImages

לא בטוח למה מתכוונת פאר כשהיא אומרת שאודום צריך לפתור דברים בעצמו, אבל אם להסתמך על העבר של הכוכב המפורסם, נראה שארוסתו לשעבר מדברת, ככל הנראה, על ההתמכרויות שלו ועל אופן החיים הלא בריא שהוא ניהל ועל ההתהוללויות שלו. שיהיה בהצלחה.

וואלה! סלבס נפרדה מהארוס שלה כי הוא לא הסכים שפרחי ירושלים יופיעו בחתונה שלהם.

למאר אודום. אינסטגרם, צילום מסך
ההודעה/צילום מסך, אינסטגרם
הכדורסלן למאר אודום וקלואי קרדשיאן, 2014. AP
גם איתה זה לא עבד. למאר וקלואי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully