וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים טוב? שיר אלמליח לא זקוקה להרבה בגדים כדי להצטלם

7.11.2020 / 0:01

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. בימים אלה, אסי עזר מרים את בעלו הרטוב, טעויות האיפור של קייטלין ג'נר ואנה זק לא משחררת את העונה החמה. וואלה! סלבס עממית

שיר אלמליח מתאמנת בים/אינסטגרם

לא תאמינו, אבל ציפי שביט קונה במכולת אונליין. חנה לסלאו עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח עם מדחום ואביחי אוחנה עובד גם הוא עם מכשירים הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). ואם חשבתם אחרת, המדור סאטירי ונכתב בהומור, הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 7/11/20. אינסטגרם, צילום מסך
שיר אלמליח/צילום מסך, אינסטגרם

בטח ציפיתם לתמונה של שיר אלמליח בעירום מלא, אבל הנה הדוגמנית במלוא תפארתה לבושה במעיל ונעלי עקב. מה קורה אצל המילף מתחת לפריט הלבוש שמביאה העונה הקרה? #כלום. כנראה. אולי. בערך.

רק נראה נוצץ 7/11/20. אינסטגרם, צילום מסך
אסי עזר ובעלו/צילום מסך, אינסטגרם

אסי עזר יודע שאין אני לו, מי לו, מלבד בעלו לו, לכן לא משנה אם באוויר, ביבשה או במים הוא דואג #להרים_לו, כלומר אותו, את אלברט. לא?

רק נראה נוצץ 7/11/20. אינסטגרם, צילום מסך
קסניה טרנטול/צילום מסך, אינסטגרם

עזבו אתכם מהאלווין, תשכחו מפורים, חגי תשרי או אירועים שבהם צריך לסובב ראשים לצלמים - מיס קסניה טרנטול מתלבשת בכל יום חול כדי להדגיש שהיא כאן כדי #לראות_או_להיראות!

רק נראה נוצץ 7/11/20. אינסטגרם, צילום מסך
ג'ייסון פריסטלי/צילום מסך, אינסטגרם

הלאה עם צ'כוב. ממש לא ש"י עגנון. אין צורך בדיקנס. אבל ברנדון, כלומר כוכב "בוורלי הילס 90210" המיתולוגי ג'ייסון פריסטלי, נהנה מקריאת ספרי בישול בזמנו הפנוי. מי בכלל רוצה לבזבז את הזמן על המילים של דניאל סטיל או ג''יי.קיי רולינג - כשאפשר לבחון את רשימת המרכיבים של #אומלט_טבעוני

רק נראה נוצץ 7/11/20. אינסטגרם, צילום מסך
אנה זק/צילום מסך, אינסטגרם

אנה זק פשוט תהנה עם עצמה בשקט בעודה יושבת באוויר הפתוח שהולך ומתקרר ומצטנן וקופא וכמובן, תמשיך ללקק את הגלידה שלה כאילו עדין אמצע חודש אוגוסט ועוד אין קרמבו על המדפים במרכול. בסופו של דבר, הפריזר יהיה מיותר, אבל היא תמשיך להתלקק! #בררררר

רק נראה נוצץ 7/11/20. אינסטגרם, צילום מסך
עומר חזן/צילום מסך, אינסטגרם

זה שאתה כוכב ילדים ונוער לא אומר שאתה לא יכול לבלות עם קהל היעד שלך מבלי שיציקו לטובת תמונת סלפי משותפת או חתימה. תראו את עומר חזן שמשפריץ סקס אפיל יחד עם חבורת ה#גולשים שלו.

רק נראה נוצץ 7/11/20. אינסטגרם, צילום מסך
קייטלין ג'נר/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: ליידי קייטלין ג'נר אולי למדה טריק ביוטי או שניים במהלך חייה וגידלה את בתה הקטנה להיות כוהנת ליפסטיקים, אבל אולי כדאי שתשאיר את מלאכת האיפור למומחים? #אמאל'ה #זה_שד!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully