וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת החדשות והדוגמנית שהתחילו לריב במהלך אירוע אופנתי

6.11.2020 / 0:11

אמנם מדובר בסיפור שלא קרה לאחרונה, אבל כאשר אחת הדוגמניות המוכרות במדינה ואחת מאנשי האקטואליה הכי דעתניות על המסך רבות בפומבי, בגלל סיבה מפתיעה - אי אפשר שלא להתגעגע לאירועים נוצצים. וואלה! סלבס מבזק

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

מה קורה כאשר שתי נשים חזקות, משכילות ואסרטיביות נפגשות באירוע נוצץ עם מקומות מסומנים - ואחת מהן מגלה שהשנייה תפסה את מקומה? מתברר שלא רק כעס והרמת גבה, אלא מריבה קולנית פומבית. זה לפחות מה שקרה באיוונט שאמנם התרחש עוד לפני שמגיפת הקורונה השביתה את השמחה בביצת הבידור (ובשאר העולם), אבל הסיפור כל כך מפתיע ועסיסי, שוואלה! סלבס פשוט הייתה חייבת לשתף את הגולשים.

תארו לעצמכם: אירוע אופנתי מדובר, כולל כיסאות VIP שבהם הושיבו אושיות חשובות מאוד. מוזמנים מרגשים, בהן אחת הדוגמניות המדוברות במדינה, שאישרה הגעה מבעוד מועד, כאשר ממש לידה אמורה לשבת אשת חדשות דעתנית ומוכרת, שהודיעה שתבוא אף היא. הטוויסט: גברת חדשות למעשה הגיעה לחוות את החגיגה פלוס אחת - יחד עם אמא שלה!

אז על מה הדרמה? המאמא, הייתה אמורה לשבת על פי הסימון, בסמוך לבת האקטואלית שלה, רק שאז הדוגמנית גילתה שמדובר במושב שהוקצה לה. אף אחת מהנשים המוכרות לא ויתרה על הכיסא, כך שבין שתיהן התפתח ויכוח קולני מאוד, מריבה של ממש, בנוכחות המון אנשים אחרים, על מי תשב איפה, איך ולמה, על אותו הכיסא הנחשק. בעייתי? אלימות פיזית אמנם לא הייתה שם, אבל פרצופים חמוצים היו גם היו. כך שאל תבנו על ראיון של אחת את השנייה בעתיד.

תורכם, מי הדוגמנית?

אשת החדשות היא:

מה אתם הייתם עושים במקום אחת הנשים?

אמא רבה עם בת. ShutterStock
אמא רבה עם בת/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully