וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקוה גדעון נגד הפסטיגל: "אין ילדים חומים"

3.11.2020 / 9:40

זוכת "האח הגדול" כתבה פוסט מאוד נוקב וביקורתי על הפקת הפסטיגל, זאת לאחר שהאחיינית שלה הסבירה לה ש"אין ילדים חומים בפסטיגל" . מהפקה המופע מסרו: "המשתתפים נבחרים על פי כישרון ולא בגלל צבע עור". וואלה! סלבס שווה

קליפ פסטיגל 2020/יח"צ

נראה שלמרות שהשנה ההפקה הכי צבעונית בחג החנוכה לא תתרחש מול קהל והילדים יאלצו לראות את המופע במסגרת קצת שונה, מהספה בביתם - מדובר, ללא ספק, באחד ממופעי "הפסטיגל" המדוברים של כל השנים. אחרי הכל, הם חוגגים 40 שנה והחליטו ללהק את כל הכוכבים מכל הזמנים, כך שכולם יהיו מרוצים. אז זהו, שנראה שלא כולם מרוצים, תשאלו את זוכת "האח הגדול", תקוה גדעון, שהחליטה לצאת בפוסט נוקב וביקורתי כלפי ההפקה.

תקוה גדעון. דנה קרן,
ביקורת קשה. תקוה/דנה קרן

גדעון, שהחליטה לעשות בייביסיטר לאחיינים שלה, ניהלה עימם שיחה ששלחה אותה מיד לעמוד האינסטגרם שלה על מנת לכתוב את הפוסט הבא, "השבוע הלכתי לאחיינים שלי שחיכו רק לי בשביל שנראה יחד את הפסטיגל", כתבה כוכבת הריאליטי, "הצטופפנו יחד על ספה אחת אני, הם וכמה חטיפים. ראינו אמנים מוכשרים ששרים , ילדים מתוקים שרוקדים. ואפילו "הפגנה קטנה" של הילדים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פסטיגל 2020. יח"צ,
אין ילדים חומים/יח"צ

גדעון המשיכה לתאר את המפגש וכתבה, "קים אחיינית שלי (בת 5.5) אמרה שהיא גם הייתה רוצה להיות בפסטיגל .חייכתי אליה ואמרתי לה "גם את תהיי". התשובה שלה השאירה אותי ללא מילים. "אני לא יכולה, אין ילדים חומים בפסטיגל". ילדה בת 5.5 גרמה לי לתהות עם עצמי איך זה הגיוני שבפסטיגל שמביא מגוון של אמנים לא מצאו לנכון להביא גם ילדים מכל קשת האוכליסיה", תקוה עוד הוסיפה כי היא "לרגע לא באה וצועקת "גזענות" . נהפוכו. רק רוצה שגם אחיינית שלי או כל ילד "חום" אחר יכול להמשיך לחלום שגם לו יש מקום .חומר למחשבה.

תקוה גדעון במיזם לחודש המודעות לאלימות נגד נשים של ויצו. גיל חיון,
לא צועקת גזענות/גיל חיון

מהפקת הפסטיגל נמסר: " "הפסטיגל שייך לכולם כבר ארבעים שנה. בפסטיגל המשתתפים נבחרים על בסיס כישרון ולא בגלל צבע עור או השתייכות מגזרית. בשנים הבאות קים המתוקה מוזמנת לאודישנים ובאם הצוות האומנותי ימצא שיש בה את הכישורים המתאימים, היא תלוהק, ולא בגלל צבע עורה".

גם וואלה! סלבס בוחרת את בני הזוג שלה רק על פי הכישרון שלהם. במיטה

תקוה גדעון. אינסטגרם, צילום מסך
גם האחיינית רוצה לשיר/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully