וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט החדש של מריאנו אידלמן וליאת הר לב

3.11.2020 / 0:14

צמד השחקנים המוכשרים, שרגילים לשתף פעולה כבר שנים ב"ארץ נהדרת", חוזרים למסך הקטן... אבל הפעם בפרויקט חדש ומפתיע שמתחיל להצטלם ממש בימים אלה. אז את מי הם יגלמו הפעם? וואלה! סלבס כבר צוחקת

עידו שחם

רק לא מזמן, וואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם שמריאנו אידלמן, אותו אתם רגילים לראות בעיקר בנעליים של דמויות שונות ב'ארץ נהדרת' לוהק לתפקיד ראשי בסדרת נוער חדשה, עכשיו היא שמחה לספר לכם שמי שתככב לצד השחקן המוכשר היא לא אחרת מאשר חברתו הטובה משכבר הימים, ליאת הר-לב, איתה הוא רגילה לעבוד בתכנית הסאטירה המוכרת.

ליאת הר לב, מריאנו אידלמן. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
פרויקט חדש. ליאת ומריאנו/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

לוואלה! סלבס נודע כי אחרי שבהפקת הסדרה, "מי פה הבוס", שתעלה בחינוכית של 'כאן', ליהקו את אידלמן, הם החליטו לצוות לו את החברה הטובה, הר-לב, שתיכנס לנעליה של 'חמוטל', מנהלת משרד הפרסום, שהייתה אמורה להינשא לבחור שנטש אותה יום לפני החתונה - מה שגרם לה לעזוב הכל ולעבור לעיר הגדולה ולהתחיל לעבוד במשרד הפרסום בו משמש אידלמן כמנכ"ל.

עוד בוואלה!

התפקיד המפתיע של מריאנו אידלמן

לכתבה המלאה
ליאת הר לב. רפי דלויה
לא רק למבוגרים. ליאת/רפי דלויה

הסיטקום החדש מגולל את סיפורם של שלושה ילדים בני 16 - שלי, שי וגומא - שמשתתפים במכרז להגשת קמפיין של משרד החוץ וזוכים בו. הבעיה שהם שיקרו במילוי הטפסים ועכשיו נציג של משרד החוץ רוצה לפגוש את המנכ"ל, שבעצם לא קיים.

ברגע האחרון, הם פוגשים את סגל (אידלמן) - שחקן די מבוגר ודי כושל שההישג הכי גדול שלו היה פרסומת למשחת שיניים. סגל נרתם למשימה ונכנס לדמותו של המנכ"ל, ובעזרת אוזנייה בה מדברים אליו הילדים, מצליח להרשים את נציג משרד החוץ מעבר למצופה.


וואלה! סלבס לוהקה לסדרה חדשה לצד החבר הטוב שלה, בתקווה שהיא תמצא אחד כזה.

ליאת הר לב. ניר פקין
בתפקיד המנהלת. הר לב/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully