וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסרין קדרי והחבר רבו, משטרה הוזמנה למקום

2.11.2020 / 17:25

וויכוח סוער בין גבר ואישה, גרמה לעוברי אורח להזמין ניידת משטרה למקום בטענה כי הבחורה קיבלה מכות - כך כשהשוטרים הגיעו, הם גילו כי מדובר בזמרת נסרין קדרי ובן זוגה, שטענה שלא הייתה אלימות. וואלה! סלבס צ'קלאקה

סטילס: ראובן קסטרו, בימוי: דובי קליין, סאונד: אילן לוי, צלם: מתן גולדשטיין, הפקה: חגית ברק ורוית כהן-צפרירי, עריכת וידאו: נועה לוי

ממש כמו בהוליווד, גם תושבי ראשון לציון היו אתמול עדים לתקרית קצת יוצאת דופן בנוף המקומי, זאת לאחר שנתקלו בריב סוער בין זוג ודיווחו למשטרה כי בסיום המריבה, האישה, נותרה בוכה ברחוב. כששוטרים הגיעו למקום הם גילו כי מדובר בלא אחרת מאשר הזמרת, נסרין קדרי, שהסבירה להם כי הבחור שאיתו התווכחה היה בן הזוג שלה, אושר בן דוד, שכבר לא נכח במקום.

נסרין קדרי. ניר פקין
נשארה בוכה ברחוב. נסרין/ניר פקין

השוטרים, שניסו להבין מה קרה בין הזוג, נתקלו באלימות מילולית וצעקות מצד הזמרת המסלסלת ולמרות שניסו להרגיע אותה - לא ממש הצליחו, כך שבשלב מסוים הם שקלו לעצור אותה. למזלה של קדרי, חברים שנכחו במקום, הצליחו להרגיע אותה והסבירו לשוטרים כי היא פשוט בסערת רגשות ושיכנעו אותם לוותר לה. כשנשאלה קדרי אם היא רוצה להגיש תלונה נגד בן דוד, היא השיבה בשלילה והשוטרים עזבו את המקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אושר בן דוד. צילום מסך, צילום מסך
עזב את המקום. אושר/צילום מסך, צילום מסך

נסרין מסרה בתגובה: "הגעתי להתייעץ עם אושר בנוגע לקריירה שלי. הייתי בסערת רגשות שם, זה לא שחס וחלילה היה מכוון אליו או בגללו. פתאום הגיעה משטרה ופשוט התגובה שלי הייתה מאוד קיצונית כי הרגשתי שזו חדירה לפרטיות שלי. אני מאוד מכבדת את משטרת ישראל, אבל זה היה יותר מדי. לא היה שם שום דבר שקרוב לאלימות. הסברתי שזו יותר מדי חדירה לפרטיות, בגלל שדיברתי בקול גבוה - אז אחד השכנים החליט להזמין אותם. אני מקווה שתקופת הקורונה תעבור והכל יחזור להיות כפי שהיה, רק בריאות לכל עם ישראל, זה הכי חשוב".

נסרין קדרי. אמיר יהל,
צעקה על השוטרים./אמיר יהל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully