וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל ג'נר חוגגת יומולדת וחוטפת על הראש

2.11.2020 / 12:27

הילדה הכי יפה במשפחה הכי טראשית חגגה חצי יובל אבל שכחה שווירוס הקורונה נמצא שם בחוץ - אז אחרי שהרימה לעצמה מסיבה עם מאה אורחים שכללו את ג'סטין ביבר והאחיות המפורסמות , היא קיבלה על הראש מהעוקבים שלה שהחליטו להטיף לה מוסר. וואלה! סלבס שמה מסיכה

קנדל ג'נר/טוויטר

נראה שלמידה מטעויות הוא דבר שעדיין לא הפנימו במשפחה הכי מפורסמת בעולם - קרדשיאןו-ג'נר - אחרת איך תסבירו את העובדה שמספר ימים אחרי שאחותה הגדולה, קים קרדשיאן, חטפה אש מהמעריצים על מסיבת יום הולדת ה-40 שלה, האחות הקטנה, קנדל ג'נר, עושה בדיוק את אותו דבר. וכן, גם ממנה לא חסכו העוקבים ביקורת קשה. שלא לומר, קשה מאוד.

קנדל ג'נר בהאלווין 2020. אינסטגרם, צילום מסך
לא לומדת מטעויות. קנדל/צילום מסך, אינסטגרם

ג'נר, שכמו אחותה הגדולה, ציינה גיל מיוחד - חצי יובל - הרימה לעצמה מסיבת האלווין מיוחדת שכללה מאה אורחים מחופשים, ביניהם האחיות המפורסמות שלה, ג'סטין ביבר, דה וויקנד וג'יידן סמית', שהגיעו להרים לדוגמנית המפורסמת, שהודיעה לכולם כי אסור לצלם ולתעד שום דבר לרשתות החברתיות, אלא שלצערה - אחותה הקטנה, קיילי ג'נר, כנראה לא חשבה שהחוק הזה חל עליה והפציצה את הרשת בשלל תמונות וסרטונים. התוצאה: עליהום.

עוד בוואלה!

בלי תעלולים: הקרדשיאנז ניצחו בהאלווין 2020

לכתבה המלאה
קנדל ג'נר בהאלווין 2020. אינסטגרם, צילום מסך
חוגגת עד לא ידע/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שהתאוששה מהטירוף של המסיבה, נאלצה ג'נר להתמודד עם טירוף אחר, כזה שהתרחש ברשתות החברתיות - שם החלו הגולשים לכתוש אותה ולהעביר ביקורת (מוצדקת!) על כך שהטופמודל מתעלמת ממה שקורה בארצות הברית ובעולם בעקבות וירוס הקורונה. "אחיות/רופאים מתחננים מאנשים שישמרו על מרחק ויגלו אמפתיה. המפורסמים פשוט מרימים אצבע משולשת אליהם", כתב אחד העוקבים בזמן שאחר הוסיף, "מאוכזב אבל לא מופתע". צודק.

וואלה! סלבס רצתה לחגוג יומולדת במסיבת סקס ענקית אבל אף אחד לא רצה לגעת בה, לא בגלל הקורונה.

קנדל ג'נר בחגיגות 40 לקים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
ממסיבה למסיבה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully