וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רטרו פלאש: מרגול מלמדת את כולם איך להשחיל כדורים

צילום: סמי טהרני

1.11.2020 / 0:20

כוכבים, מפורסמים וסלבס היו כאן משחר ההיסטוריה - חלקם נוצצים יותר וחלקם קצת פחות. וכן, יש כאלו ששמם לא יאמר לרובכם כלום. אז מדי שבוע תקבלו ד"ש מהעבר עם שלל תמונות פפראצי שצולמו כשעוד היו משתמשים בפילם. וואלה! סלבס נוסטלגיה

מרגול. סמי טהרני,
לכוון טוב. מרגול/סמי טהרני

מכירים את הביקור הקבוע אצל ההורים, זה שתמיד נגמר בפשפוש במגירות, שליפת אלבומי תמונות והתרפקות על העבר - נוסטלגיה, קוראים לזה - אז בתור מלכת הרכילות הבלתי מעורערת של ישראל, וואלה! סלבס פישפשה בכמה ארכיונים אן יותר נכון באחד ספציפי - זה של הצלם ואיש יחסי הציבור סמי טהרני, ולא תאמינו מה היא מצאה שם.

מרגול. סמי טהרני,
הצלחתי?/סמי טהרני

מדי שבוע, תיכנסו למנהרת הזמן ותקבלו ד"ש מהעבר עם שלל תמונות של כוכבים שחלקם יראו לכם מוכרים, שמם של כמהמהם ישמעו לכם חוכרים וכאלה שאפילו לא תזהו כמי שהיו בין הכוכבים הגדולים של תעשיית הבידור המקומית, ממש לפני כמה שנים. אה כן, ויש לא מעט תמונות מצחיקות ואפילו קצת מביכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
צחי נוי. סמי טהרני,
את הכדור השחור? צחי/סמי טהרני

השקות הן ללא ספק הבילוי המועדף על המפורסמים, אבל נראה שלפני שהגיעו להשקות בקניונים או במסעדות יוקרתיות - הסלבס לא פסחו גם על השקות של מקומות פחות זוהרים כמו סנוקר חדש שנפתח שסחף אליו מפורסמים כמו מרגלית צנעני, דובי גל, נתן דטנר וצחי נוי, שניסו את מזלם עם המקל והכדורים.

וואלה! סלבס משחילה רק כדורי פלאפל. ורק לבטן שלה.

דובי גל. סמי טהרני,
בוא נראה אותך פוגע. דובי/סמי טהרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully