וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: מתנת יום ההולדת של עומר אדם - מיס אירופה

30.10.2020 / 0:21

בזמן שקים קרדשיאן חגגה 40 שנות קיום וטראש עם כל החברים והמשפחה בלוקיישן סודי, עומר אדם חגג 27 שנות קיום וסלסולים עם לא אחרת מאשר מיס אירופה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

עומר אדם/אינסטגרם

את הרשימה נפתח עם המופע שמטריף את כל הילדים בזמן הקורונה, הלא הוא הפסטיגל, שבמקום שהילדים יראו אותו בלייב, השנה הם נאלצים לראות אותו על המסך - אך זה לא אומר שהכוכבים לא נפגשים לימי צילום. לכן, רגע לפני שכולם מתאחדים, התבקשו כל האמנים לעבור בדיקת קורונה.

פסטיגל 2020. יח"צ,
נשלחו לבדיקה. כוכבי הפסטיגל/יח"צ

קדימה למקום הרביעי, שם נמצא טום אביב, שאמנם תפס אתמול טיסה אבל לא היה צריך לעבור בדיקת קורונה מאחר והוא כבר חלה בווירוס. השף המפורסם עלה למטוס שלוקח אותו הישר למיאמי - שם הוא מפתח עסקים ומתכוון להקים מסעדה חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
טום אביב. ניר פקין
טיסה נעימה. טום/ניר פקין

הגענו כבר למקום השלישי שם נמצאת עוד מישהי שכבר עברה בדיקה או שתיים בעקבות העבודה שלה - ככה זה שאת גל גדות ונמצאת על מטוסים ובאתרי צילומים וצריכה להיבדק כל פעם מחדש. הפעם, גדות בסך הכל רצתה לפרגן לחבר הישראלי שלה, סשה ברון כהן, על סרטו החדש, אך לא ציפתה שאזרחים מקזחסטן לא יאהבו את הסרט ואת מה שהוא מייצג ויצאו במתקפה נגדה.

גל גדות. צילום מסך, צילום מסך
רק רצתה לפרגן/צילום מסך, צילום מסך

אל המקום השני והמכובד מגיעה שכנה של גדות - הלא היא קים קרדשיאן, שחגגה השבוע 40 שנות קיום וטראש, ואספה את כל בני המשפחה והחברים הקרובים, העלתה את כולם על מטוסים פרטיים הישר לאי אקזוטי וסודי רק בשביל שירימו לה במסיבות חוף פרטיות וסוערות שתועדו לרשתות החברתיות.

חגיגות 40 לקים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מזל טוב!/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון עוד בחור שיכול ללמד את קים קי איך חוגגים - קוראים לו עומר אדם ואת יום הולדתו ה-27 הוא החליט לחגוג בדובאי. אז מלבד אחיו וכמה חברים שהגיעו במיוחד להרים איתו, הייתה שם גם מיס אירופה לשנת 2019, אירינה גרסימיב, שנראתה מאוד צמודה לזמר.

את יום ההולדת שלה, וואלה! סלבס חוגגת במטבח של עובד. מהסביח.

עומר אדם. אינסטגרם, צילום מסך
ככה חוגגים. עומר ואירינה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully