וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר המעושר שמזמין המון אוכל... אבל מתקמצן על טיפ

30.10.2020 / 0:19

גם אם יש לך הרבה, המון, ערימות של כסף, מתברר שתמיד אפשר לחסוך. למשל, הזמר שאתם בטוח מכירים שאוהב להזמין מטעמים ממסעדות... אבל כנראה פחות אוהב לתת תשר, אפילו לא סמלי, לשליחים שמספקים אותו. וואלה! סלבס ארנק

שטרות של שקל. ShutterStock
שטרות של שקל/ShutterStock

וואלה! סלבס יודעת ומבינה, מדובר בזמנים קשים, אז היא תיצמד לעובדות: טיפ, תשר בעברית צחה, הוא תשלום סמלי בדרך כלל שנהוג לתת לנותני שירות שמספקים לך משהו שלא היית עושה בעצמך. בין אם אוכל במסעדה, תדלוק רכב כולל ניקוי השמשה או סחיבת המזוודה עד לחדר המלון - נהוג להעניק את כמה השקלים כמחווה של רצון טוב, בהתאם למעשה וליכולת.

לכן, תחשבו כמה מלכת הרכילות הופתעה לגלות שאחד הזמרים הכי מצליחים בארץ, כזה שעושה המון כסף לפחות כמו שהוא מנפק להיטים, "שוכח" (או פשוט לא מעוניין) להעניק את התשר לשליחים שפוקדים את ביתו עם שקיות מזון לרוב.

קמצנות או נמות? אז זהו, שבעוד שהזמר המעושר מנפנף בסגנון חיים ראוותני בהחלט, אפשר להניח שהעבודה (הקשה) שלו הכניסה לא מעט כסף לחשבון הבנק שלו - ובצדק. אין שום בעיה עם בזבוז את כל כספו של הכוכב על משלוחי מזון מהיר, בין אם גורמה או ג'אנק פוד, אבל מה תגידו לשליחים שעוזבים את המקום פעם אחר פעם באופן קבוע, אחרי שזיהו את הלקוח המוכר שלהם, בלי לקבל אפילו כמה שקלים של הערכת תודה? קח את זה בעצמך בטייק אוואי!

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully