וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות מפרגנת לבוראט וחוטפת אש

27.10.2020 / 15:15

הכוכבת המפורסמת בסך הכל רצתה לפרגן לחבר מישראל, סשה ברון כהן, לרגל צאת סרטו החדש - אבל לא ציפתה לקבל גל של תגובות שליליות נגדה מצד עוקבים שנעלבו מהסרט בטענה שהוא פוגע בתושבי קזחסטן. וואלה! סלבס מחממת

טיזר לסרט "Borat Subsequent Moviefilm"/אמזון פריים

מכירים את המשפט "בא לברך יצא מקלל"? זה בערך מה שקרה אתמול לאחת הכוכבות הגדולות בעולם, גל גדות, שבסך הכל רצתה לפרגן לקולגה שלה מישראל, סשה ברון כהן, לרגל צאת סרטו החדש, "סרט המשך בוראט", אבל לא ציפתה לגל תגובות נאצה מצד העוקבים שלה שלקחו את הסרט באופן אישי מדי ונעלבו מהרמיזות שלו.

אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 גל גדות. GettyImages
רק רצתה לפרגן. גל/GettyImages

כהן, שמוכר בעיקר בזכות הדמות בוראט שמלווה אותו לאורך השנים, מככב בימים אלו בסרט נוסף בסדרה שעלה ב"אמזון פריים". במסגרת הסרט, מגיע בוראט מקזחסטן לניו יורק ומנסה להשתלב בה תוך שימוש בשלל בדיחות והערות סאטיריות - כפי שהוא נוהג בדרך כלל בסרטיו. גדות, שכנראה מאוד התחברה לסרט, פרסמה את הכרזה של הסרט בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה, "אם עדיין לא צפיתם בה, תעשו לעצמכם טובה וצפו בזה... סרט כה מצחיק! ווי וווהה ווויי ווהה!" והוסיפה בעברית, "אתה משוגע על כל הראש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
גל גדות. צילום מסך, צילום מסך
לא יצא לה טוב/צילום מסך, צילום מסך

לצערה של גדות, שבסך הכל רצתה לפרגן לגבר הישראלי הכי מפורסם בהוליווד, היא נתקלה בלא מעט תגובות נגדה ונגד הסרט, "כמה שילמו לך להגיד את זה. זה סרט נורא", כתב אחד העוקבים בזמן שאחר הוסיף, "לא ציפיתי לזה מגל גדות". עוד תגובות טענו כי "זה לא נראה מצחיק אם את מקזחסטן".

וואלה! סלבס עדיין מאוהבת בגל גדות ומוכנה לטוס איתה לטיול שורשים בקזחסטן.

גל גדות. צילום מסך, צילום מסך
תומכת בחבר מישראל/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully