וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ני צ'רוואני אחרי הפרידה מרוני מאנה: "אני ובן הזוג החדש שומרים זה על זו"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

27.10.2020 / 14:27

רגע לפני שמגיפת הקורונה הגיעה לארץ, ג'ני צ'רוואני ורוני מאנה החליטו להתגרש. כמה חודשים אחרי והמון לכלוך ברשת החברתיות - אמנם לא קל לה אך היא מתחזקת מערכת יחסים חדשה, מדגמנת יחד עם בנותיה ואומרת: "עומדת מאחורי כל מה שאמרתי". וואלה! סלבס מתקדמת

ג'ני צ'רוואני מאחורי הקלעים, בתצוגת אופנה לכל המשפחה של האתר הבריטי NEXT. אוקטובר 2020/ניר פקין

בתחילת השנה, הדוגמנית ג'ני צ'רוואני ואיש העסקים רוני מאנה החליטו להיפרד, זאת אחרי 14 שנים יחד. עם זאת, איש מהם לא ידע ששבועות ספורים אחר כך, העולם יעמוד בפני מגיפה שתשפיע על החיים של כולם - כך שצ'רוואני מצאה את עצמה מתמודדת עם טענות נגדה ברשתות החברתיות ושולחת חיצים בחזרה, ראיונות חושפניים וטיפול בבנותיה תוך כדי התמודדות עם המצב הכללי והסגרים שכולם נאלצו לעבור.

הבוקר (שלישי), היא חזרה לדגמן בתצוגת מיוחדת של אתר האופנה הבריטי Next לצד שתי הבנות שלה, כך שמלבד איפור, עיצוב שיער ומסלול ששודר לקהל בווידאו - התפנתה גם לדבר על הדברים שאמרה לאחרונה בתקשורת על מאנה ועל מערכת היחסים החדשה שלה, עם איש העסקים גיל גרוסמן. "האמת שכיף, כיף לחזור. גם הבנות איתי פה אז נהדר", סיפרה.

רכלו על ג'ני צ'רוואני באינסטגרם

ג'ני צ'רוואני בתצוגה של  Next. ניר פקין
צועדת בנחישות. ג'ני צ'רוואני מדגמנת ל-Next/ניר פקין

את כבר כמה חודשים אחרי הפרידה מרוני מאנה... איך את מסתדרת?
"מסתדרת... יש לי ברירה?".

אמרת דברים קשים על הזוגיות שלך בראיונות, בדיעבד את מצטערת ששיתפת?
"כל מה שאמרתי, אתה יודע, אני עומדת מאחורי זה... כבר הכל יצא, הכל כתוב ברשתות. אני אמא לשתי ילדות מהממות שאני שומרת עליהן מכל משמר כמה שאני יכולה. בכל זאת תקופה מאתגרת ביותר, אני חושבת שאני צולחת אותה לא רע - למרות הכל", סיפרה.

עוד בוואלה!

רוני מאנה חוגג במסיבה פרועה עם הבן שלו

לכתבה המלאה

רגע אחרי שצעדה על המסלול של Next לצד ליהיא גרינר, ירדן הראל, רמי קליינשטיין עם אלכס אילן והילדודס, צ'רוואני בת ה-38 מכירה בכך שאת הנחמה שלה בחיים מלבד ילדותיה, מצאה בבן הזוג גרוסמן - איש עסקים ואדריכל שחי על קו תל אביב-אמסטרדם. האם הגיע הזמן להעביר את הקשר לשלב הבא? ג'ני מהוססת. "אני לא יודעת, אני צריכה לסנן פרטים מסוימים בחיי, קודם כל אף אחד לא ממסד קשר בתהליך כזה שעוברים. חיים כמו כולם. אנחנו לא מסתירים, זה לא עניין של להסתיר", היא טוענת.

אלא? לפחות להגן על מה שיוצא החוצה?
"אנחנו מאוד דיסקרטיים מאותה סיבה ש... לשמור על פרטיות עד כמה שיותר. מנסים, שומרים אחד על השנייה".

ג'ני צ'רוואני בתצוגה של  Next. ניר פקין
שומרת על דיסקרטיות. צ'רוואני בתצוגת האופנה/ניר פקין

איך תקופת הקורונה עוברת עליך?
"קשה מאוד, מ-1 עד 10? 10! מבחינת עבודה, פרנסה, יכולת להתקדם, יכולת להתחיל דברים חדשים, גם התהליך שאני עוברת, הכל יחד זה לא קל. אני גם לא ידעתי שתהייה קורונה כשעזבתי", הסבירה צ'רוואני.


וואלה! סלבס אומרת תודה, נקסט.

ג'ני צ'רוואני. ניר פקין
קשוח לה. מאוד/ניר פקין
ג'ני צ'רוואני, רוני מאנה. ניר פקין
כך הם היו... צ'רוואני עם רוני מאנה/ניר פקין
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully