וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: השפתיים של אלין כהן שיגעו את התעשייה

23.10.2020 / 0:01

בזמן שאלינה לוי צעדה סוף סוף אל עבר החופה, אלין כהן נאלצה להתמודד עם לא מעט ביקורת בעקבות חשיפה של מידע חדש לגבי השפתיים שלה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אלינה לוי נישאה לדור פרי/יח"צ, עידן חסון

נפתח עם חדשות לא נעימות בכלל והמון איחולי בריאות וחיזוקים לדוגמנית שביט ויזל, שאחרי שקראתם כאן לראשונה שהיא ובעלה, אוהד בן נון, מצפים לבייבי ראשון - נאלץ הזוג המתוק להודיע כי הם נאלצים להפסיק את ההיריון זאת לאחר המלצה של הרופאים.ויזל פרסמה פוסט באינסטגרם בו בישרה לעוקבים שלה על המקרה המצער.

שביט ויזל. צ'ינו פפראצי,
רק בריאות. שביט/צ'ינו פפראצי

קדימה למקום הרביעי, עדיין עם חדשות לא משמחות - כי השחקן והדוגמן, עומר דרור, בסך הכל רצה לעשות ספורט יחידני בים ועלה להנאתו על הגלשן, אלא שאז, הוא עשה תנועה לא נכונה, עף מהגלשן וחתך את אפו. לצערו של דרור, הוא נאלץ להתפנות לטיפול רפואי בחדר המיון ויצא עם כמה תפרים על האף.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עומר דרור עבר תאונה. עומר דרור, תמונות גולשים
אאוצ'. עומר/תמונות גולשים, עומר דרור

הגענו כבר למקום השלישי, שם, עדיין בגזרת החדשות הרעות, נמצאים שמחה גואטה ובן הזוג, יהודה אבולעפיה - שאחרי שנה וחצי של זוגיות נוצצת, החליטו להיפרד כידידים, כך פרסמה כוכבת הריאליטי בעמוד האינסטגרם שלה כשכתבה, "הייתה לנו זוגיות טובה ומלמדת אך לפעמים זה לא מסתדר".

שמחה גואטה. צילום מסך, צילום מסך
נפרדו כידידים. שמחה ויהודה/צילום מסך, צילום מסך

אל המקום השני והמכובד מגיעה אלינה לוי שבניגוד לזוג ההורס מהאייטם הקודם - היא דווקא לקחה את הזוגיות צעד קדימה, כך שאחרי שני ביטולים (אחד בגלל הישרדות והשני בגלל הקורונה), היא ובן והארוס שלה סוף סוף צעדו אל עבר החופה ונשבעו אמונים האחד לשנייה אל מול קומץ מצומצם של חברים ובני משפחה.

החתונה של אלינה לוי. עידן חסון,
שיהיה במזל. אלינה/עידן חסון

ובמקום הראשון, איך לא, השפתיים ששיגעו את המדינה. נראה שבתקופה האחרונה לאנשים אין יותר מדי נושאים להתעסק בהם אז הפעם מישהו החליט לפתוח עמוד מיוחד שחושף את כל האמת מאחורי גורו האיפור, אלין כהן, ושלף תמונת ארכיון שמוכיחה כי אותה ילדה צעירה אכן הזריקה חומצה לשפתיים שלה וכי לא מדובר בשפתיים טבעיות. כהן לא נשארה חייבת והגיבה לטענות ואף זכתה לתמיכה מלא מעט מפורסמים כמו מיקי בוגנים ורותם כהן.

וואלה! סלבס לא הגדילה את השפתיים, הן פשוט גדלו כי היא לא הפסיקה לאכול.

מתוך האינסטגרם "כל האמת על אלין כהן". אינסטגרם, צילום מסך
לפני ואחרי. אלין/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully