וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מסיבות? די ג'יי סקאזי עושה בלאגן בתל אביב

וואלה! סלבס | צילום: יוסי לזרוף

22.10.2020 / 12:16

המועדונים סגורים, פסטיבלים בוטלו ואנשים מדוכדכים בבית? סיבה למסיבה עבור הדי ג'יי הישראלי השובב - שיצא אתמול לרכיבת אופניים מוזיקלית בעיר הגדולה, שמשכה אל סקאזי המון בליינים שרק רצו לרקוד. צפו. וואלה! סלבס אוזניות

הדי ג'יי סקאזי מתקלט ברחובות תל אביב/צילום: יוסי לזרוף

בואו נדבר על המציאות בחודשים האחרונים: מרבית האנשים לא נהנו בהופעה, נמנעו למטוס לחו"ל, לא נכנסו לאולם קולנוע או בקושי יצאו מהבית כבר תקופה ארוכה - אז מסיבות המוניות ומוזיקה שמערפלת את החושים? אין מצב, כלומר, אלא אם נתקלתם באחת כזו, כולל הדי ג'יי סקאזי, שפשוט יצא לתקלט אמש (רביעי) ברחובות תל אביב. כי את החגיגה הזאת, אי אפשר להפסיק, בליינים!

רכלו על הבלאגן של סקאזי באינסטגרם

סקאזי מתקלט ברחובות תל אביב. יוסי לזרוף,
יאללה בלאגן. די ג'יי סקאזי/יוסי לזרוף
סקאזי מתקלט ברחובות תל אביב. יוסי לזרוף,
"אפשר וידאו לאינסטוש?"/יוסי לזרוף

היוצר המוזיקלי הישראלי, שבשגרה מקפיץ אלפי אנשים ברחבי העולם בין מסיבה במועדון לפסטיבל כזה או אחר, לא ניגן עבור הקהל כבר תקופה ארוכה - כך שהחליט להרים את מצב הרוח של תושבי תל אביב ועלה על עמדת תקלוט קומפלט שהורכבה במיוחד עבורו על אופניים, כדי לקיים מסיבה באוויר הפתוח ו"לתת בראש" לאלה שהיו באותה שעה על הטיילת העירונית מול החוף או בין השדרות הרחבות בעיר.

עוד בוואלה!

מחפש אהבה: סקאזי מדבר על איך נשים מתחילות איתו

לכתבה המלאה

תנשמו, מלבד כמה בקשות לסלפי (מאלה שזיהו את הדי ג'יי תחת הקסדה והמסיכה) או תקלה טכנית שתוקנה אחרי כמה דקות, הסאונד לא יצר התקהלות מיותרת ואסורה - כיוון שהרכיבה היצירתית בהשראת הפחית שעיצב עבור המשקה XL - המשיכה לנוע ממקום למקום, כשהיא אוספת אחריה רוכבי אופניים נוספים מלאי אנרגיה, שפשוט נהנו לדווש כמו קפסולה על רקע הקצב של סקאזי. יאללה בלאגן!


וואלה! סלבס רוקדת רק בחדר שלה, לבד, בחושך.

סקאזי מתקלט ברחובות תל אביב. יוסי לזרוף,
תרימוווו!/יוסי לזרוף
סקאזי מתקלט ברחובות תל אביב. יוסי לזרוף,
פאן גם בשדרה. סקאזי מתקלט בתל אביב/יוסי לזרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully