וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השפתיים של אלין כהן גדלו, אבל איך אתם יותר אוהבים אותה?

23.10.2020 / 0:02

פרופיל אינסטוש שאיים "לחשוף את כל האמת על אלין כהן" אולי קצת העיב על מצב הרוח של אישיות הקוסמטיקה המקומית - אבל ברור שאף צעירה בת 19 לא נראית כפי שהייתה לפני גיל בת מצווש. וואלה! סלבס רוצה שתחליטו איך אתם מעדיפים את כוכבת הרשת? בחרו

אלין כהן/אינסטגרם

כאילו חסרות צרות בעולם - הרשת הישראלית רעשה וגעשה סביב השאלה האם אלין כהן עברה הגדלה, או שפשוט למדה להתאפר כמו גדולה? פרופיל אינסטגרם שם למטרה "לחשוף את האמת" על כוכבת הרשת ואישיות הקוסמטיקה בת ה-19 פרסם תמונות עבר שלה מילדותה, משם הסיפור התגלגל לתקשורת וכמובן שהתגובות, ממעריצים וכאלה שקצת פחות לא איחרו לבוא.

אז השפתיים אכן יותר גדולות והליפסטיק נמרח על יותר שטח בפניה של אלין, אבל זה רע, או טוב? הביוטרית עצמה, כתבה בתגובה ארוכה לדברים ש"מעולם לא אמרתי שיש מזרק שמנפח שפתיים באודמים שלי. תמיד אבל תמיד בלי קשר למילוי שפתיים הגדלתי את השפתיים עם מוצרי איפור ואמשיך לעשות זאת. ובואו, מי לא?", כאשר המשיכה ב"הגוף שלי והחלטות שלי הן שלי וזה הדדי לכולם. כשאני החלטתי לעשות מילוי שפתיים לאחר שהרגשתי שיש לי צורך וחוסר ביטחון מהשפתיים שלי קיבלתי את הרשות מההורים שלי ואני לא צריכה לבקש גם את הרשות שלכם".

אלין כהן. ניר פקין
אם מבקרים אותך, סימן שעשית את זה. אלין כהן/ניר פקין

רכלו על אלין כהן גם באינסטוש

כעת, ימים ספורים אחרי סערת השפתיים - וואלה! סלבס החליטה שבמקום עוד טוקבק ברשת או דיון על "מה ראוי" באשר להזרקות חומרי מילוי לגוף או כל הליך קוסמטי שעברה (או שלא) אשת העסקים הצעירה - היא רוצה לשמוע מהגולשים מה דעתכם: אהבתם את אלין כצעירונת שובבה נטולת איפור, או כליידי בוגרת (יחסית), כולל המייקאפ ושאר התכשירים בהשראת הכוכבות הגדולות בעולם? בחרו והכריעו, אחת ולתמיד.

איך אתם מעדיפים את אלין כהן?

בתור ילדה חמודה!
אשת קוסמטיקה מובילה
979 משתתפים
אלין כהן יום הולדת 2020. אור גפן,
נשיקות. אלין כהן/אור גפן
  • עוד באותו נושא:
  • אלין כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully