וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי בוגנים תומך באלין כהן: "תרימי ראש"

21.10.2020 / 3:29

אחרי שמדינה שלמה סערה בעקבות פרשת השפתיים של אלין כהן, נראה שיש גם אנשים טובים באמצע הדרך, כך שהמאפר ומעצב השיער, מיקי בוגנים, החליט לצאת להגנתה בפוסט מרגש. "ילדה חזקה, חכמה ונחושה". וואלה! סלבס שמה פודרה

אלין כהן/יח}צ

נראה שתקופת הקורונה מביאה איתה לא מעט שעמום והתעסקות בטפל כמו "האם השפתיים של אלין כהן אמיתיות?" - נראה שלצד כל החדשות החשובות כמו וירוס הקורונה וחתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות, יש לאנשים זמן להתעסק בדברים פחות רלוונטים כמו האם גורו האיפור הצעירה הזריקה חומצה לשפתיים או שמא הן טבעיות?

מיקי בוגנים. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
בא לעזרת חברה. מיקי ואלין/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

אתמול נפתח באינסגרם דף ששם למטרה לעשות לילדה המוכשרת שיימינג ברמה הכי נמוכה כשהציג תמונה של כהן בצעירותה על מנת להוכיח שהשפתיים של הכוכבת הצעירה לא טבעיות. אלין לא נשארה חייבת והעלתה פוסט בו היא מבטיחה לחשוף את כל האמת על התאונה שלה ועל השאלה שמסקרנת את כולם בדבר השפתיים שלה. לבינתיים החליטה הטאלנטית ההורסת לחשוף את התשובה לשאלת השאלות.
"עשיתי חומצה היאלורונית בגיל 17 וחצי, עד אז הגדלתי את השפתיים שלי בשיטות איפור", כתבה והוסיפה, "בפועל אני עדיין ממשיכה להגדיל את השפתיים עם מוצרי איפור, זה חזק ממני". לאחר הפוסט החושפני, גם אימה של הכוכבת, מירי, העלתה סרטון מרגש

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אלין כהן. ניר פקין
ילדה חזקה/ניר פקין

אבל מאמא כהן לא היחידה שיצאה להגנת בתה, גם מאסטר האיפור, מיקי בוגנים, החליט לא לשתוק וכתב לקולגה שלו פוסט מרגש, "את הילדה היפה הזו הכרתי שישבה על הכיסא שלי לאיפור לפני כמה שנים בשבוע האופנ. ילדה חזקה, נחושה, יפה מבחוץ ומבפנים, ילדה שמכבדת את ההורים שלה - שאצלי, כמו שאתם יודעים זו מעלה מספר אחת", כתב בוגנים והוסיף, "נחשפתי בשבועות האחרונים לכמות רוע שבאמת הרבה זמן לא נתקלת. טוב, לי יש עור של פיל, אבל היא ילדה מוכשרת וחזקה!! היום היה השיא בדמות דף שבטח פתחה איזה מתחרה שמראה שומו שמיים לפני ואחרי של חומצה בשפתיים??? אלוהים, אנשים מה קורה לכם??? קורונה באה ללמד משהו! מי שהתקופה הזו במקום ללמד אותו עשתה אותו יותר רע, שאלוהים ישמור. לדעתי התגמול לא יהיה טוב".

מיקי בוגנים. יחצ,
מפרגן! מיקי/יחצ

בסטורי נוסף, פנה המאסטרו לאלין וכתב, "ולך אלין מה שאמרתי בעבר אחד על אחת אגיד בפומבי! תרימי ראש! תמשיכי בדרכך", כתב מיקי והוסיף, "ותזכרי ממני ככל שינסו להוריד אותך תעלי עוד למעלה! רעשי רקע מחזקים אנשים כמוך! תתעסקי בדבר הבא! אני אוהב אותך ומפרגן לך מכל הלב ובטוח שמי שעומד מאחורי הדברים הנוראיים יעלם מהאנרגיה כמו שבא. חיבוק חזק חזק".

וואלה! סלבס חולמת על שפתיים כמו של אלין כהן או לפחות כמו של מיקי בוגנים

אלין כהן. אור גפן,
תרימי ראש. אלין/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully