וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: השורד הזה יעשה לכם שמח על המסך

צילום: אור דנון

16.10.2020 / 0:09

בזמן שגל גדות לימדה מיליוני צופים ברחבי העולם מה המשמעות של 'חבל"ז', מלך השערים של ישראל מתכנן לעשות קאמבק למסך הקטן, והפעם בתכנית ריאליטי - כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

אסי בוזגלו זוכה ב"הישרדות VIP"/ניר פקין

את הרשימה נפתח עם גאווה בינלאומית, ששוב מגיעה מאיזור החיוג של גל גדות, ככה זה שהישראלית הכי מפורסמת בעולם מצטלמת לשער של 'ואניטי פייר' שנחשב לאחד המגזינים הנחשבים בעולם וכתוספת משעשעת היא גם מצלמת סרטון בו היא מסבירה למיליוני צופים מילים בסלנג ישראלי כמו "פעם שלישית גלידה" או "הורס ת'בריאות".

גל גדות, וניטי פייר. דודי חסון, וניטי פייר, אתר רשמי
הורסת ת'בריאות. גל/אתר רשמי, דודי חסון, וניטי פייר

קדימה למקום הרביעי, עדיין באווירת חו"ל כי לירדן אדרי, אותה אתם זוכרים מ"האח הגדול" יש רומן חדש עם בחור שאת שמו כבר שמעתם כשיצא עם כוכבת אחרת בשם ניבר מדר. לבחור קוראים ריצ'י עקיבא והוא נחשב לאחד השמות היותר בולטים בחיי הלילה של הוליווד עם חברים כמו ריהאנה וליאונרדו דיקפריו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ירדן אדרי. אינסטגרם, צילום מסך
אהבה חדשה? ירדן/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, ואם כבר 'אח גדול', אתם בוודאי תשמחו לשמוע שהזוכה של העונה האחרונה, תקוה גדעון, תחזור בקרוב למסך הקטן אלא שהפעם זה יהיה בתכנית משלה לצד מאיה ורטהיימר. וואלה! סלבס הייתה הראשונה לדווח לכם כי השתיים צילמו פיילוט לתכנית חדשה שתעסוק, איך לא, בענייני "האח".

תקוה גדעון במיזם לחודש המודעות לאלימות נגד נשים של ויצו. גיל חיון,
חוזרת למסך. תקוה/גיל חיון

אל המקום השני והמכובד עם חדשות קצת פחות נעימות, נמצא איתי לוי שהחליט שיש גבול ללשון הרע זאת לאחר שמישהו החליט לפרסם כי אימו, שעברה אירוע מוחי לפני מספר ימים, נפטרה. לוי, שהיה המום מהפרסום השקרי, החליט לפרסם את הכתבה השקרית ולכתוב כמה מילים מהלב על הרוע של אותם אנשים שפרסמו את השקר המזעזע.

איתי לוי ואמא שלו, רות. אינסטגרם, צילום מסך
רק בריאות! איתי ואימו/צילום מסך, אינסטגרם

ובמקום הראשון, התכנית שבקרוב תרתק אתכם למסך, הלא היא "הישרדות" שחוזרת בעוד עונת VIP - כך שוואלה! סלבס חשפה בפרסום ראשון כי מי שיארוז מזוודות ויטוס לאי אקזוטי הוא לא אחר מאשר מלך השערים של כל הזמנים של ישראל או בכינויו "האווירון". כן, אתם לא טועים, לוואלה! סלבס נודע כי אלון מזרחי נמצא במגעים אחרונים עם ההפקה ואם הכל יילך כשורה - הוא יככב על המסך בבגד ים.

וואלה! סלבס מככבת על המסך רק בתכניות בישול.

אלון מזרחי יועץ לבעלים בני יהודה. ברני ארדוב
ישרוד? אלון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully