וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנה איבגי קוטפת עוד תפקיד בקולנוע

15.10.2020 / 6:24

בזמן שהיא מצלמת עוד עונה של הסדרה המצליחה "מלכות", נראה שדאנה איבגי לא מפסיקה לקטוף עוד תפקידים - עכשיו היא מקבלת ג'וב חדש, כך שבקרוב תראו אותה על המסך הגדול. וואלה! סלבס הקרנת בכורה

צלמים זמניים מורשים

אז נכון, אתם עדיין לא יכולים לצאת לראות סרטים בבתי הקולנוע, ונכון, המצב של עובדי התעשייה בכי רע ויש לא מעט אנשים שבקושי שורדים את החודש, אבל היי - יש גם קצת חדשות טובות כי בימים אלו פרויקטים ישנים מתעוררים לחיים, כך שבימים אלו מתקיימים סבבי ליהוקים לסדרות, תכניות ריאליטי וסרטים. לא ברור מתי הם ישודרו, אבל לפחות התעשייה חוזרת קצת לחיים.

דאנה איבגי. רפי דלויה
תפקיד חדש. דאנה/רפי דלויה

מי שנהנית מכך, היא אחת השחקניות היותר מוערכות בתעשייה - דאנה איבגי - שלא רק שמצלמת בימים אלו את סדרת הדרמה "מלכות" לצד ריטה ואורלי זילברשץ, היא גם לוהקה לאחרונה לסרט חדש בשם "פילגש" של הבימאית מעיין ריף. מה שאומר, שאחרי צילומי הסדרה, היא תתחיל לצלם את הסרט החדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דאנה איבגי. איציק בירן,
בקרוב על המסך/איציק בירן

אם אתם סקרנים, הסרט, בהפקת 'למה הפקות' המדובר מספר את סיפורה של אלה, מלבישה בתיאטרון שמנהלת רומן עם , אסף, מחזאי מוערך אבל נשוי. למרבה הצער, אסף נפטר והיא נאלצת להגיע לשבעה מבלי שאישתו ובני משפחתו ידעו את הסוד, אך במקביל היא נלחמת על מנת לקבל את ההכרה בכאבה.

וואלה! סלבס ניהלה פעם רומן עם גבר שאישתו נפטרה אחרי שניהלה רומן עם וואלה! סלבס

דאנה איבגי. ניר פקין
ממשיכה לעבוד/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully