וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר שמנסה לחסוך - ומבקש מתנות בשווי אלפי שקלים

16.10.2020 / 0:11

התקופה הלא פשוטה שכולם עוברים נותנת את אותותיה בעולם הבידור - כך שאחד הזמרים המוכרים במדינה מנסה את מזלו ומבקש, כלומר רודף אחרי גורמים מקצועיים, בכדי לקבל במתנה מוצרים יקרים מאוד... בתמורה לפרגון. וואלה! סלבס ביזנס

שטרות של שקל. ShutterStock
שטרות של שקל/ShutterStock

נכון, לאיש לא קל או נוח במיוחד בחודשים האחרונים - עם וירוס הקורונה, הסגר (וזה שהגיע אחריו), הריחוק החברתי ועבור אנשי תעשיית הבידור צמצום העבודה והמרחק מהקהל. אבל יש כאלה שמנסים לעשות מהלימונים החמצמצים לימונדה מתוקה ולהיעזר בגורמים מקצועיים על מנת לשות את חייהם קלים יותר. למשל, הזמר המאוד, מאוד מדובר הזה, שכנראה אין אחד בישראל שלא מכיר.

בעוד שיש כאלה שחוסכים בתקופה הזאת, הזמר המוכר והתפוס במיוחד, שזקוק לכמה מוצרים יקרים בהחלט (בשווי של אלפי שקלים) לקראת אירוע מרגש בחייו - מנסה לעשות עסקה ולקבל אותם בחינם (או בהנחת סלב משמעותית מאוד, מאוד). לכן, פנה דרך כמה גורמים בתקופה האחרונה לאנשי יחסי ציבור ודוברות שאולי יוכלו לעשות איתו עסק, כך שהוא יקבל את הסחורה הנחשקת והם יזכו לפרגונים מפה ועד להודעה חדשה. וב"פנה", הכוונה היא מציק להם בלי הפסקה, רק כדי שיגידו כן.

האם בסופו של דבר ישכנע את הגופים המקצועיים לחליפין או שהזמר יאלץ לרכוש אותם בהמון כסף? אולי תגלו על כך בהמשך, כסדרת צילומי פפראצי מרגשת או בפוסט חדש ברשתות החברתיות.

מכירים את הזמר?

מי בת הזוג שלו:

בונוס: המאורע המרגש שבגללו יש צורך במוצרים הוא...

מי זה מה זה בלאק פריידי?. ShutterStock
מי זה מה זה בלאק פריידי?/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully