וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן בת 40, תראו איך היא חוגגת

13.10.2020 / 9:22

אז נכון, יש לה עוד שבוע עד שהיא תחליף קידומת - אבל מלכת הטראש לא מחכה שאף אחד ירים את הכפפה ופוצחת בחגיגות כמו שרק היא יודעת. וכן, ברור שעל הדרך היא גם עושה מזה כסף. וואלה! סלבס טועמת

קים קרדשיאן/אינסטגרם

משבר גיל ה-40 הוא אחד המפורסמים בחייו של כל אדם - יש כאלו שמחליטים לעשות בנג'י, אחרים הולכים על שינוי חיצוני קיצוני ויש את אלו ששוקעים בדיכאון. אה כן, ויש את קים קרדשיאן שפשוט לא מחכה לאף אחד וחוגגת את עצמה ואת האימפריה שהקימה. בכל זאת, קים קי יש רק אחת וצריך להודות לאל שהוא נתן לכם אותה, לא?

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
יאמי/צילום מסך, אינסטגרם

מלכת הטראש הבלתי מעורערת לא חיכתה כמובן לתאריך המקורי שלה וכמו מלכה אמיתית החלה את החגיגות שבוע מראש, כך שבסופ"ש נקרא צוות הביוטי שלה להתייצב בסטודיו ולגרום לה להיראות מקסימום בת 30, תוך שהיא קופצת מעוגה ענקית (ואמיתית!), מחבקת אותה ובולסת ממנה - והכל תוך שהיא מקדמת, איך לא, את קו מוצרי הקוסמטיקה והטיפוח שלה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
סורפרייז!/צילום מסך, אינסטגרם

בפוסט שהעלתה, הודיעה קים קי כי ביום ההולדת שלה, שלח ב-21.10, בדיוק בשעה שנולדה (10:46) תפתח מכירת קו המוצרים החדש שלה שמבוסס על אבן המזל שלה - אופל. אם חשבתם שכאן יסתיימו להן חגיגות יום ההולדת, אתם כנראה שוכחים עם מי יש לכם עסק, אחרי הכל, לא אחת כמו הגברת קרדשיאן תיתן לקורונה לעצור אותה מלחגוג 40 שנות קיום.

וואלה! סלבס רצתה לקפוץ מהעוגה אבל עד שהגיע הרגע, כבר לא נשארה עוגה.

קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
מי רוצה ביס?/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully