וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמואל וילוז'ני חוזר למסך בתפקיד מפתיע

12.10.2020 / 0:15

שלוש שנים לאחר שלא ראיתם אותו על המסך הקטן, אחד ממייסדי הסטנד אפ בישראל - חוזר בתפקיד מפתיע כשהא עושה שוב מעבר לעולם הילדים בסדרה חדשה שתעלה בעוד מספר חודשים. וואלה! סלבס מגחכת

צילום: עידו שחם, עריכה: נועה לוי, מראיין: ליאור נאור

רבים לא יודעים אבל שמואל וילוז'ני, אותו שחקן שאתם רגילים לראות בשלל תפקידים על המסך הקטן, בקולנוע ובתיאטרון - נחשב בכלל לאחד ממייסדי הסטנד אפ בישראל והקים את מועדון הקאמל קומדי קלאב ששימש מקום פריצה ללא מעט בדרנים ישראליים. אז מה הפלא שכשמלהקים סדרה קומית לילדים ובני נוער, שמו ישר עולה בראשם של היוצרים?

שמואל וילוז'ני. אביב חופי
תפקיד חדש. שמואל/אביב חופי

לוואלה! סלבס נודע כי בימים אלו מלוהקת סדרה חדשה "זאת שלי" של היוצרים חגית ביליה וליאור כפיר רפאל, המגוללת את סיפורה של שלי שמגיעה בהפתעה למועדון הסטנד אפ הכושל של אביה אודי עם חלום להיות סטנדאפיסטית. כשהיא מגלה שהמועדון עומד בפני סגירה - היא מציעה רעיון להפוך את המקום למועדון לילדים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שמואל וילוז'ני. אביב חופי
חוזר לעולם הילדים/אביב חופי

את הסדרה, אותה יביים אילן רוזנפלד, עתידה להצטלם בקרוב ותעלה בערוץ טין ניק ב-YES, כך שלצד וילוז'ני המוכשר, שיגלם את גדי - סבה של שלי שנחשב ל'בדרן אגדה' אבל עדיין חולק את אותה דירה עם בנו, ישחקו גם האישה והצחוק המתגלגל ליטל שוורץ והשחקן העולה יהודה בוחבוט.

וואלה! סלבס לוהקה לסדרה על ילדה שבגללה המאפיה של אבא שלה נסגרה.

שמואל וילוז'ני. אביב חופי
סבא טוב/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully