וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג הכוכבים הצעירים שמעבירים את הסגר עם המון סמים

9.10.2020 / 5:05

אתם תשתעממו בסלון, תשברו שגרה ביציאה לקניות או תברכו את הקרובים לחג שמח בטלפון - אבל כוכבת הנוער ובן הזוג המאוד מוכר שלה? יחגגו עם הסמים קשים בבית, במסיבה זוגית שתואמת את הסגר. בערך. וואלה! סלבס חינוכית

גבר מסניף קוקאין. ShutterStock
גבר מסניף קוקאין/ShutterStock

וואלה! סלבס ממש לא בקטע חינוכי, היא משאירה זאת לצוות המורים הישראלי שעושה עבודה נהדרת בבתי הספר בדרך כלל - אבל כאשר שמעה לא מזמן איך זוג צעיר ומאוד, מאוד מדובר ומוכר, מעבירים יחד את ימי הסגר הארוכים והמשעממים של תקופת החגים הנוכחית, הייתה חייבת לספר לגולשים האדוקים. בערך.

אז יש כאלה שמאוד משתעממים (גם בעבודה מהבית), אחרים שוברים שגרה כשהם יוצאים לרכוש מצרכים במרכול ויש את ברי המזל שהצליחו לארגן חופשה בחו"ל, ממש בזמן. אבל כוכבת הנוער הפופולרית ובן הזוג המאוד ידוע שלה (גם בגללה, אבל גם בזכות פועלו שלו), הם בכלל מצאו פתרון יצירתי לזרז את השעות שעוברות: שימוש בהרבה, המון, כמויות גדולות של סמים. קשים.

אבל לא מדובר ב"סמים קלים", אלא כימיקלים ושאר מעוררים כאלה, שאם הורי הצעירים שחובבים אותם היו יודעים שהם צורכים - אולי היו שוקלים בכובד ראש אם להמשיך לאפשר לילדים לעקוב אחרי מעלליהם. וזה, גבירותי ורבותי, חינוך רע.

כוכבת הנוער:

בן הזוג היצירתי שלה:

בונוס: למי מהשניים יש אקס או אקסית מוכרים לא פחות?

זוג חותם על חוזה במיטה. ShutterStock
זוג חותם על חוזה במיטה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully