וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מקולומביה: הכוכבים מגלים איזה חופשות בחו"ל ביטלו

אמנון גולדמן

9.10.2020 / 5:29

מי הייתה אמורה לעבוד במיאמי, השחקן שרצה לנפוש עם אמא שלו בזנזיבר וזאת שציפתה לחגוג בחתונות מעבר לים: מעומר נודלמן לדודו כהן, הכוכבים הישראלים נאלצו לבטל תכניות לבילוי בחוץ לארץ בתקופת החגים. אבל לאן הם עדיין מפנטזים להגיע? צפו. וואלה! סלבס ביקורת גבולות

הסלבס מפנטזים על טיסה חו"ל, חגי תשרי 2020/צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

תקופת חגי תשרי, על כל ערבי החג והחופשות מהעבודה, היא בדרך כלל תקופה מצוינת עבור הישראלים שרוצים לנפוש בחו"ל למשך תקופה קצרה (או ארוכה) - רק שב-2020, ממש כמו הרבה דברים שקרו לאחרונה, המון תכניות השתבשו בגלל המצב ברחבי העולם בגלל נגיף הקורונה שהשבית את כולם. כן, גם עבור המפורסמים, ש"נתקעו" בארץ יחד עם כולם.

בעוד שבדרך כלל וואלה! סלבס בודקת עם הכוכבים האהובים עליכם איפה החתימו דרכון בערב החג, השנה היא בדקה איתם לאן היו אמורים להגיע לאחרונה ברחבי העולם... עד לרגע שבו לצערם נאלצו לבטל את נסיעה. הכינו את הממחטות.

רכלו על הסלבס שלא טסים גם באינסטגרם

עדן פינס. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
השראה. עדן פינס במלדיביים/צילום מסך, אינסטגרם רשמי
עומר נודלמן נופשת בחו"ל בחגי תשרי 2020. אינסטגרם, צילום מסך
החלום התגשם. עומר נודלמן באיי יוון/צילום מסך, אינסטגרם

אז מתברר שאגם בוחבוט ולאון שניידרובסקי רצו להגיע לבירה האנגלית לונדון, כל אחד בנפרד כמובן. עומר נודלמן הייתה צריכה לדגמן בעיר מיאמי, נועה קירל ורותם כהן, ציפו להגיע ללוס אנג'לס - כאשר במקרה של הפופסטאר העניין נדחה כבר חמש פעמים (!) עד להודעה חדשה, כאשר אצל הזמיר גם היה צפוי לנחות בהמשך בקולומביה הדרום אמריקאית.

עוד בוואלה!

תחרות לולבים: המפורסמים קובעים מי הגבר-גבר של הביצה?

לכתבה המלאה

קים אור אזולאי קיוותה לעבוד בסין, אירית רחמים ציפתה להשתתף בלא פחות מ-12 אירועים וחתונות מחוץ לגבולות ישראל ודנה זרמון? כבר לא יכולה לספור את כמות הטיסות שנאלצה לגנוז. היא בטח מרגישה כמו דודו כהן (מעפולה), שהצהיר "חופשה בחו"ל? מה לי ולחו"ל, חוץ מ'גולסטאר' לא הייתי בשום מקום בחו"ל!".

דין מירושניקוב, דודו כהן בנתב"ג. רפי דלויה
טס לחו"ל רק כדי להצטלם. דודו כהן בנתב"ג עם דין מירושניקוב/רפי דלויה

לא שוואלה! סלבס רוצה לזרות מלח על הפצעים, אבל בעוד שיש כמה אנשים שכן הצליחו לברוח לנופש וחופש בלוקיישן אחר בעולם - היא ביקשה לדעת מה היעד שאליו הסטארים היו רוצים להגיע. או, אז השחקן דין מירושניקוב, היה אמור לבלות עם אמא שלו בזנזיבר האקזוטית (!!), כחלק מפרס מרגש שקיבל, בעוד ששניידרובסקי סיפר שיישמח לטוס "בעקבות עדן פינס, לאן שהיא נוסעת. למלדיביים, משהו כזה". מרגש.

עומר דרור, היה נערך "לחופשת גלישה, סקי בחורף הקרוב. אני מקווה שהקורונה תיגמר עד אז", סיפר, אלין כהן רוצה להגיע קודם כל לאומן (!), איציק זוהר ודורון מירן היו שמחים לבקר לראשונה בחייהם בתאילנד, כאשר און רפאלי בחר באל.איי או איי הוואי הקסומים בתור יעד נחשק. ורק רחמים, "נוסעת לטבריה וחושבת שאני בקאפרי"... וזה ממחיש הכל.


וואלה! סלבס כבר נורא רוצה לנחות ברומניה, כדי לזלול ממליגה בלי הגבלה.

רותם כהן באולפן וואלה! , פברואר 2019. קובי אליהו
קולומביה מי? רותם כהן/קובי אליהו
אירית רחמים שוברת קיר של ציפי רומנו. אור גפן,
היא אולי בטבריה, אבל חשה בקאפרי. אירית רחמים/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully