וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלין כהן משיבה אש: "למשרד הבריאות אין במה להתעסק"

1.10.2020 / 12:58

אחרי שוואלה! סלבס הייתה הראשונה לספר לכם על כך שאושיית הקוסמטיקה מוציאה אלכוג'ל במיוחד בעקבות הקורונה, עכשיו מוציא משרד הבריאות הודעה לציבור ומבקש ממנו לא לרכוש את המוצר. כהן לא נשארת חייבת ומשיבה אש. וואלה! סלבס שוטפת ידיים

אלין כהן/יח}צ

זוכרים שרק לפני מספר חודשים וואלה! סלבס בישרה לכם, בפרסום ראשון, שאלין כהן משיקה מהדורת מוצרים במיוחד לקורונה שכוללת אלכוג'ל ומסיכה לפנים? אז זהו, שעכשיו מתברר - המוצר של אושיית הקוסמטיקה לא עמוד בתקנים של משרד הבריאות שהוציאו הודעה מיוחדת המבקשת מהציבור שלא לעשות שימוש במוצר המדובר.

אלין כהן. ניר פקין
משרד הבריאות מזהיר. אלין/ניר פקין

"משרד הבריאות קורא להפסקת שיווק ושימוש במוצר" אלין כהן - אלכוהול ג'ל קריסטלי" המיוצר ע"י חברת קאופמן תמרוקים בע"מ", נמסר בהודעה, "מבדיקת מעבדה שנערכה למוצר הנ"ל נמצא כי המוצר מכיל כ-25% אלכוהול בניגוד מוחלט למצוין על תווית המוצר (70%) ולא בהתאם להרכב התמרוק שאישר משרד הבריאות". עוד נמסר כי "הודעה נמסרה לנקודות המכירה וניתנה הנחייה להסרת המוצר מהמדפים. לקוחות אשר ברשותם המוצר הנ"ל מתבקשים להפסיק את השימוש במוצר".

כהן, שלא נשארה חייבת, שיגרה סרטון בו היא תוקפת בחזרה את משרד הבריאות: "בזמן שיש כל כך הרבה אנשים מורדמים ומונשמים במצב קשה כלכלה הרוסה ובתים הרוסים כנראה שלמשרד הבריאות אין משהו אחר להתעסק בו חוץ מחברת אלין כהן", אמרה אושיית הרשת והסבירה שהבעיה היא בכלל בחברה שייצרה לה את המוצר ואף הוסיפה שברגע שהבינה את הבעיה - היא בעצמה ביקשה להפסיק את הייצור ולהוריד את המוצר מהמדפים".

וואלה! סלבס מנקה את הידיים רק עם אקונומיקה, שום דבר אחר לא עוזר.

עוד בוואלה!

אנטי-וירוס: אלין כהן מצטרפת למאבק במגיפה

לכתבה המלאה
אלין כהן. ADD,
המסיכה בסדר?/ADD
אלין כהן. אור גפן,
לפחות היא מסתובבת עם מסיכה/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully