וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון לג'נד ואישתו חושפים: התינוק שלנו מת בלידה

1.10.2020 / 9:06

כריסי טיגן, הדוגמנית המפורסמת ואישתו של הזמר ג'ון לגנד, פרסמה היום בעמוד האינסטגרם שלה תמונות של ושל בעלה מתאבלים וחשפה כי הם ציפו לבן זכר נוסף אך לצערם - עברה לידה שקטה. וואלה! סלבס שולחת חיבוק

אימג'בנק GettyImages

אתם כבר רגילים למפורסמים שחושפים כמעט כל דבר בעמוד האינסטגרם שלה, במיוחד הדוגמנית כריסי טיגן שאוהבת לשתף את העוקבים שלה בכל מה שעובר עליה ועל בעלה, הזמר ג'ון לג'נד. הבוקר, חשפה הדוגמנית ההורסת כי לאחרונה היא עברה הפלה טבעית ואיבדה את הבן הנוסף שהיה אמור להצטרף למשפחה בקרוב.

ג'ון לג'נד, כריסי טיגן. אינסטגרם, צילום מסך
עצוב. ג'ון וכריסי/צילום מסך, אינסטגרם

טיגן, שפרסמה תמונות שלה ושל לג'נד מבית החולים לא חסכה במילים ובתיאור הכאב שלה ושל בעלה, "אנחנו המומים ובסוג של כאב עמוק שרק שמעתם עליהם, סוג של כאב שמעולם לא הרגשנו לפני", כתבה האם האבלה, "לעולם לא היינו מצליחים לעצור את הדימום ולתת לתינוק שלנו את הנוזלים שהזדקק להם. למרות השקים על גבי שקים של עירויי דם, זה פשוט לא היה מספיק".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'ון לג'נד, כריסי טיגן. אינסטגרם, צילום מסך
עם ג'ק התינוק/צילום מסך, אינסטגרם

"מעולם לא החלטנו איך נקרא לתינוקות שלנו עד לרגע האחרון שיכולנו אחרי שהם נולדו, רגע לפני שעזבנו את בית החולים. אבל מסיבה כלשהיא, התחלנו לקרוא לבחור הקטן הזה שבבטן שלי ג'ק. אז הוא תמיד יהיה ג'ק בשבילנו. ג'ק עבד כל כך קשה להיות חלק מהמשפחה שלנו, והוא יהיה, לנצח".

האמא העצובה המשיכה וכתבה לבנה שלא נולד, "לג'ק שלנו - אני כל כך מצטערת שבמספר הרגעים הקצרים של חייך נפגשו עם כל כך הרבה סיבוכים. שלא יכולנו לתת לך את הבית שהיית זקוק לו בשביל לשרוד. תמיד נאהב אותך".

וואלה! סלבס שולחת חיבוק ענק לזוג המושלם ומאחלת להם רק טוב.

ג'ון לג'נד, כריסי טיגן. אינסטגרם, צילום מסך
נלחמו עד הרגע האחרון/צילום מסך, אינסטגרם
ג'ון לג'נד, כריסי טיגן. אינסטגרם, צילום מסך
חיבוק ענק/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully