וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות נשיאותי: קרלה ברוני מגלה שצעקה על טראמפ אחרי שסיפר שניהלו רומן

1.10.2020 / 0:21

אשתו של נשיא צרפת לשעבר, דוגמנית העבר קרלה ברוני, חשפה כי לא נשארה אדישה לסרט הדוקו על טראמפ שבו הנשיא נשמע אומר כי השניים ניהלו רומן - והתעמתה איתו על הדבר. "הוא טען שמדובר בזיוף שהמציאה התקשורת", גילתה. וואלה! סלבס פייק ניוז

רויטרס

כאילו לא חסרות לנשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, מספיק צרות בתקופה האחרונה עם הבחירות המתקרבות באמריקה, מגיפת הקורונה ושאר טרדות הפוליטיקה, עכשיו גם דוגמנית העל קרלה ברוני - שאתם בטח מכירים גם כאשת נשיא צרפת לשעבר, ניקולא סרקוזי - החליטה לאוורר כמה שלדים מהארון.

הכל, בזכות שמועות על רומן בין השנים שהוצגו בסרט דוקומנטרי מדובר על הנשיא משנת 2017, שהרגיז אותה מספיק עד שהחליטה ליצור איתו קשר ולנזוף בו באופן אישי דרך הטלפון. או לה לה.

רכלו על ה"רומן" של טראמפ וברוני באינסטגרם

קרלה ברוני. GettyImages
מתעמתת. קרלה ברוני/GettyImages
דונלד טראמפ - חמ"ל. רויטרס, רויטרס
מושך אש. דונלד טראמפ/רויטרס, רויטרס

ברוני בת ה-52, שכבר הכחישה את הטענות לפיהן יצאה עם טראמפ אי שם ב-1991, כשהייתה אחת הדוגמניות העסוקות ביותר על הגלובוס, סיפרה שאחרי שצפתה בדוקו "Trump: An American Dream" של נטפליקס - שם מוצג קטע שבו טראמפ מתקשר לעיתונאית, תוך כדי שהוא מתחזה להיות היחצ"ן של עצמו ומספר על הקשר של איש העסקים עם הסופרמודל - החליטה שפשוט לא תעבור על זה בשתיקה... אלא בצעקה.

עוד בוואלה!

רוצים לטעום מעוגת החתונה של דונלד ומלניה טראמפ? נחשו כמה זה יעלה

לכתבה המלאה

בראיון שפורסם השבוע ב"דיילי ביסט", ברוני שיצאה בעבר עם המוזיקאים מיק ג'אגר ואריק קלפטון, חשפה כי לפני כשלוש שנים פשוט התקשרה לנשיא (שכנראה לא כל כך עסוק אם היה לו זמן לענות לה), וטענה בפניו שהמציא דברים, "אז הוא ענה לי, 'זה לא משנה. זה בא מעיתונאים'. ואמרתי לו ש'זה לא אמיתי! מעולם לא ממש נפגשנו, איך זה יכול להגיע מעיתונאי?'. זה היה מצב ממש מוזר", שחזרה.

קרלה ברוני פסטיבל קאן. GettyImages
לא פגשה אותו! ברוני/GettyImages

"אבל אז הבנתי שזו דרך החיים של טראמפ, כך הוא מתפקד עם הכל וכולם בחיים", הסבירה ברוני, "בהקלטה שומעים שהוא מספר שכל כך הרבה נשים רדפו אחריו, כמוני, כמו קים בייסינגר ומדונה. מדונה ממש שונאת את טראמפ! היא בטח עברה התקף לב כששמעה על זה!", צחקה גברת סרקוזי.


וואלה! סלבס לא תגיד כלום על הרומן שלה עם דובי גל אי שם בניינטיז. פשוט כלום.

מדונה. GettyImages
"בטח חטפה התקף לב". מדונה/GettyImages
מלניה טראמפ הוועידה הרפובליקנית דונלד טראמפ. GettyImages
אשת הנשיא מרוצה? מלניה עם דונלד טראמפ/GettyImages
קרלה ברוני סרקוזי ונשיא צרפת ניקולא סרקוזי בטקס הנחת זר בפסל דה גול, 27 מרץ 2008, לונדון, במסגרת ביקור בן יומיים בבירה הבריטית. GettyImages
המאהב הצרפתי שלה. ניקולא סקרוזי עם קרלה ברוני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully