וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת הענקית שביטלה צילומים - בגלל שהילד נדבק בקורונה

2.10.2020 / 0:02

התקופה המוזרה שמלווה את התפשטות נגיף הקורונה מביאה איתה שלל הקרבות, גם כאלה שעולות המון כסף - כמו יום העבודה של הישראלית הסופר-מוכרת, שבוטל ברגע האחרון בגלל דאגה משפחתית שחוותה. וואלה! סלבס לבריאות

אישה מניקה תינוק כשהיא עוטה מסיכה כירורגית. ShutterStock
אישה מניקה תינוק כשהיא עוטה מסיכה כירורגית/ShutterStock

החודשים האחרונים הביאו עימם שלל חוויות, בין אם מאתגרות, מעוררות מחשבה, מחברות או קצת פחות חיוביות - כך שלצד המאמץ להרחיק את וירוס הקורונה שהטריף את העולם בכל תוקף, מתברר שהנגיף גובה גם קורבנות כלכליים שאנשי תעשיית הבידור הארץ בכלל לא דמיינו שיגבה. למשל, ביטול בדקה ה-90 של יום צילומים אליו נערכו עשרות עובדים מקומיים, בגלל דרמה משפחתית של הכוכבת הגדולה שהייתה אמורה לעמוד במרכזו.

זה אמור היה להיות עוד יום מרגש על סט הצילום בכיכובה של הסופר-מפורסמת הישראלית, הפקה שהעסיקה לא מעט אנשים ותוכננה להיערך לפני מספר שבועות. כלומר עד שרגע לפני, הכוכבת הודיעה כי לא תוכל להגיע, בגלל שהתברר כי אחד מילדיה נדבק בווירוס הקורונה.

מבאס? כאמא מסורה, אבל מאוד עסוקה גם בעניינים שהם לא גידול הילדים, המפורסמת פשוט הודיעה ממש ברגע האחרון כי לא תגיע לצילומים (בין אם כדי לטפל וגם כדי שלא לסכן את שאר הצוות בהדבקה) - במה שגרם להפסדים כספיים, עגמת נפש ואכזבה, אבל היי, בתקופה שכזאת ברור שהכי חשובה הבריאות.

הכוכבת הגדולה:

שאלת בונוס - כמה ילדים יש לה?

איפור מסכה. ShutterStock
איפור מסכה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully