וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'או, ישראל: שיר אלמליח נשארת בחו"ל עד להודעה חדשה

30.9.2020 / 14:37

סגר מה? הדוגמנית היפהפייה טסה לביקור אצל משפחתו של בעלה באטליה הרחוקה לפני ראש השנה והיו אמורים לשוב בקרוב - אבל לאור המצב, שיר אלמליח ומשפחתה החליטו להאריך את השהות מעבר לים, עד שיחליטו אחרת. וואלה! סלבס געגוע

שיר אלמליח עם בנה, רפאל זנזורי/אינסטגרם

שיר אלמליח תכננה במשך חודשים ארוכים איך תבקר עם הבייבי שלה, רפאל זנזורי, אצל משפחתו של בעלה שחיה באיטליה האירופית - כך שרגע לפני ראש השנה, המאמא הטרייה החליטה שזה הזמן לארוז את בני המשפחה ולהתעופף לביקור בארץ המגף. עם זאת, למרות שהמשפחה הקטנה הייתה אמורה לשוב בימים הקרובים בחזרה לארץ הקודש, אלמליח ובן הזוג החליטו שהמצב מחייב ריחוק והם ממש לא מתכוונים לעבור את ביקורת הגבולות, עד להודעה חדשה.

רכלו על שיר אלמליח באיטליה באינסטוש

שיר אלמליח ובנה, רפאל. אינסטגרם, צילום מסך
צ'או, בייבי. שיר אלמליח עם בנה רפאל באיטליה/צילום מסך, אינסטגרם
שיר אלמליח אחרי לידת בנה. שוקה כהן,
אלמליח ומייקל זנזורי, אחרי לידת בנם/שוקה כהן

לוואלה! סלבס נודע כי הדוגמנית בת ה-30, שמייצגת את ישראל היפה ברחבי העולם, הייתה אמורה לנחות השבוע במולדת - אחרי כמה שבועות באירופה, שם חיה משפחתו של אהובה, מייקל זנזורי. בין השאר, אלמליח, בעלה ובנה ביקרו בתקופת ראש השנה ויום הכיפורים ברומא, בעיירה פרג'נה ואפילו הספיקו להתאוורר במונטה קרלו שבריביירה הצרפתית, לפני השיבה הביתה.

עוד בוואלה!

בבריכה או בים: עם איזה כוכב הייתם נופשים עכשיו בחו"ל?

לכתבה המלאה

עם זאת ולאור המצב בארץ, סגר הקורונה והתקופה המבלבלת, אלמליח החליטה לעשות חושבים, שינתה את התכניות ולכן לא תעלה על הטיסה בחזרה לארץ. במקום, האריכה את השהות שלה באזור בשבוע נוסף לפחות, לכן תגיע בקרוב גם לאי סיציליה. כך, לדברי מקורביה, תעשה כל עוד המצב בישראל לא ישתפר. מתגעגעים? לפחות תוכלו להתנחם בתמונות משפחתיות מתוקות באינסטגרם.


ליבה של וואלה! סלבס במזרח, אבל הראש? תקוע בקערה ענקית של פסטה בפירנצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully