וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו ג'קמן הומו? אישתו סוף סוף עונה

30.9.2020 / 11:28

אחרי שנים של שמועות לגבי זהותו המינית, אישתו של השחקן המפורסם מחליטה, סוף סוף, לעשות סדר בבלגן כשהיא מתראיינת על הנושא ולא מתביישת להגיד את שעל ליבה. וואלה! סלבס פותחת הכל

יו ג'קמן. splash
הורס ת'בריאות. יו/splash

שמועות בהוליווד הן דבר שבשגרה - בין אם מדובר בכוכבת שאוהבת מסיבות סקס, בזמר שמעדיף את בני מינו או בספורטאי שאוהב לצרוך כימיקלים שונים, אין ספק שהוליווד אלופה בלספר מעשיות אבל כמו שהן מתגלגלות מפה לאוזן כך הן גם מתפיידות מהר. חוץ מאלו שלא, כמו זו על החשקן ההורס, יו ג'קמן, שבמשך שנים נאלץ להתמודד עם השמועות בדבר נטייתו המינית.

יו ג'קמן. GettyImages
גיי או לא? דברה ויו/GettyImages

נראה שהשמועה שהשחקן המסוקס חובב גברים הפכה לסוד הכי ידוע בהוליווד. במשך שנים, רומזים מדורי הריכלות כי ג'קמן הוא בכלל גיי שהתחתן עם אישתו, השחקנית דברה לי פרנס, מתוך נוחיות ורצון לשמור את סודו בשקט. עכשיו, כך נראה, הגיעו מים עד נפש לגברת פרנס והיא החליטה להשיב אש ולפתוח את הנושא אחת ולתמיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יו ג'קמן. GettyImages
הוא לא גיי!/GettyImages

"הוא היה גיי כל כך הרבה שנים", אמרה דברה בריאיון שהעניקה השבוע, "אני גם הייתי לסבית. אתה יודע כשכיכבתי ב"SHAME"? הייתי לסבית. הם היו בהלם כשהתחתנתי", היא מצחקקת וממשיכה," זה פשוט לא בסדר. זה כמו שמישהו יגיד לאלטון ג'ון שהוא סטרייט, אני בטוחה שהוא יתעצבן".

וואלה! סלבס מתעצבנת כשקוראים לה שמנה, סתם יש לה עצמות כבדות.

יו ג'קמן. GettyImages
גם אני לסבית?/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • יו ג'קמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully