וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדוך או בסיבוב? הסכסוכים הגדולים של השנה האחרונה

27.9.2020 / 13:10

השנה האחרונה לא הייתה קלה עבור תושבי ישראל - קורונה, בחירות שלישיות ושלל מחדלים, חקירות, פשעים אבל נראה שבתוך כל הכאוס הזה, יש מי שעדיין מצא זמן להנעים את זמנכם עם קצת סכסוכים, לכלוכים ומריבות - אז קבלו את הסכסוכים שעשו לכם את השנה האחרונה. וואלה! סלבס אש

רונן פייגנבוים נגד שיייע פייגנבוים

שייע פייגנבוים. אינסטגרם, צילום מסך
שייע פייגנבוים/צילום מסך, אינסטגרם

הצ'ילבות: רונן פייגנבוים נגד לא אחר מאשר אביו שייע פייגובוים.

הפיצוץ: אם העובדה שבן ואב מתכסחים נשמעת לכם מוזרה אז חכו שתשמעו את הסיבה ההזויה לסכסוך. פייגנבוים ג'וניור קרא ידיעה על כך שתקוה גדעון, אותה אחת שבילתה איתו בבית "האח הגדול" ואף זכתה במקום הראשון, לוהקה לריאליטי אחר - "גולסטאר" - מה שאומר שאביו, שייע, יהיה המאמן שלה. רונן לא ישב בשקט ושיגר לאביו מסר מאוד ברור: אם אתה תאמן אותה, אני לא חלק מהמשפחה שלך. או במילים אחרות: תבחר צד.

יאללה, סולחה: וואלה! סלבס ממליצה לשניים להגיע למגרש הכדורגל הקרוב לביתם (בכל זאת, מותר רק קילומטר מהבית) ולשחק פנדלים כשהשופטת היא לא אחרת מאשר תקוה המסכסכת.

אייל גולן VS בני פרץ VS איתי לוי

אייל גולן, בני פרץ, הרשימה. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
אייל גולן, בני פרץ, הרשימה/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

הצ'ילבות: המסלסל אייל גולן נגד ה-BFF והמנהל האישי, בני פרץ, כשעל המאזניים מונח הזמיר איתי לוי.

הפיצוץ: מדובר באחד הסכסוכים הגדולים שידעה תעשיית הבידור, אחרי הכל, לא רק שמדובר בסכסוך בין שני אנשים שהיו כמו אחים והצהירו לא פעם שהם יותר ממשפחה אחד עבור השני, אלא שבאמצע היה מונח גם תרנגול הזהב, איתי לוי. הסכסוך בין השניים החל, כך מספרים חברים, בעקבות הזוגיות של גולן עם דניאל גרינברג - מה שגרם לכל החברים להתרחק ולפיצוץ כלכלי בין גולן לפרץ, סכסוך אליו נגרר גם לוי, מה שהוביל לבסוף לכך שאיתי פרש מחברת ההפקות של גולן ופתח חברה עצמאית.

יאללה, סולחה: בסופו של דבר הכל מתחיל ונגמר בערבי קריוקי, לא ככה? אז הגיע הזמן לארגן ערב בבית החדש של אייל ולפתור הכל עם איזה טריו של הגברברים המסוקסים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מיה דגן VS בנימין נתניהו

ביבי נתניהו, מיה דגן. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
ביבי נתניהו, מיה דגן/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

הצ'ילבות: השחקנית המוכשרת, מיה דגן, נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

הפיצוץ: זו כבר תקופה ארוכה שלשחקנית ההורסת, מיה דגן, יש לא מעט טענות על המצב במדינת ישראל - בין אם זה ביחס של הממשלה כלפי ניצולי השואה או כלפי חבריה לתעשיית הבידור. כך שלאחרונה, היא החליטה שהיא לא שותקת ובעקבות הוראת בנימין נתניהו על סגר, כתבה השחקנית, " "שערורייה! פחדנות! טמטום! חוסר הגיון! בגלל פחדנות של ראש הממשלה שלנו לאבד את הכיסא שלו כי לא היה לו האומץ לעשות את הדבר הנכון בזמן הנכון אנחנו נאבד את החיים שלנו", כתבה השחקנית המוכשרת והוסיפה, "לסגור את הערים האדומות. לא להיכנע לאיומים. כי הוא פחד שלא יצביעו לו! העסקים יקרסו. אנשים שאיכשהו התחילו להתאושש מהמשבר ישקעו שוב. רק כדי שיהיה לו כיסא לשבת בו.

יאללה, סולחה: מה יותר קלאסי מלהכניס את השניים לסגר. ביחד! ואז נראה מי יפר ראשון את ההוראות.

רון שחר VS אסיף אלקיים ומעיין אדם

רון שחר מעיין אדם אסיף אלקיים. ניר פקין
רון שחר מעיין אדם אסיף אלקיים/ניר פקין

הצ'ילבות: המנחה המסוקס, רון שחר יוצא נגד מגישת הטלוויזיה, מעיין אדם, ובן זוגה, אסיף אלקיים.

הפיצוץ: הכל החל כשמעיין אדם הודיעה בשידור חי בתכנית הבוקר כי היא מתכוונת להקפיא ביציות עד שהיא ובן זוגה, אסיף אלקיים, ממנו נפרדה לאחר שלא היה בשל למשפחה, יחליטו על הזמן הנכון להביא ילדים לאוויר העולם. כולם היו בהלם אבל נראה שמי שלקח את זה ברצינות היה המנחה רון שחר שכתב בטוויטר," וואו בא לי להתערב", כתב המנחה, "מניסיון חיים שלי בלבד, קחי לך גבר שכן רוצה להיות אבא לילדים שלך ועכשיו. לא בשל זה בננה", פנה למעיין. "גבר חלומות? מחלומות מתעוררים". אסיף, מן הסתם, לא נשאר חייב וכתב: " :"אדון רון, אתה רציני? מהניסיון שלך? התכוונת אולי מהכישלונות שלך? פעמיים ניסית וכשלת. פעמיים התחייבת להיות של מישהי לעד ואז הלכת. אחת מהן גם נשארה עם הילד שלך אחרי ששוב כשלת".

יאללה, סולחה: במקום להקפיא ביציות, וואלה! סלבס ממליצה לשניים להקפיא את תאי המוח שחושבים, הלשון שמדברת והאצבעות שמקליקות על המקלדת - ככה יהיה שקט לכולם.

אלינה לוי VS אסי בוזגלו

אלינה לוי, אסי בוזגלו. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
אלינה לוי, אסי בוזגלו/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

הצ'ילבות: צמד השורדים אלינה לוי ואסי בוזגלו.

הפיצוץ: הכל החל כאשר אלינה לוי החליטה שהיא עושה מהלך אסטרטגי ועוברת צד - מזה של אסי בוזגלו לזה של ירדן ג'רבי בכך שהיא מדיחה את ליטל סמדג'ה. התגובה לא איחרה לבוא, כך שהשייח' בוזגלו פרסם פוסט ובו כתב: " "אני רואה שאלינה מתחילה לאבד את זה! אלינה מאשימה את כל העולם ואחותו, מכפישה את הברית שלנו ללא הפסקה, מכפישה את ההפקה.. הרצפה עקומה, כולם אשמים חוץ מאלינה". השורדת הבלונדינית לא נשארה חייבת וכתבה, " :"תמיד כשאת נאמנה לעצמך הצד שזה לא עובד לטובתו, ילך ולמשפט 'מתחילה לאבד את זה' וינסה לגרום לך לפקפק בתחושות שלך. אל תקשיבו לרעשי רקע, הקשיבו רק ללב שלכם. מבטיחה שזה מקל על השאר".

יאללה, סולחה: רק לוואלה! סלבס הפתרון האידיאלי הוא להחזיר את השניים לאי המתים ולא להוציא אותם משם עד שלא ייצא עשן לבן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully