וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: קורונה, מי? ההריונות והלידות של הביצה גונבים את ההצגה

25.9.2020 / 8:01

בזמן שכוכבי "המירוץ למיליון" הודיעו כי הם מצפים לבייבי ראשון ממש בקרוב, הטופמודל ג'יג'י חדיד ובן הזוג, זאין מאליק קיבלו לעולם את בתם הראשונה בתמונה מתוקה באינסטגרם - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

צילום: שי ארזואן

את הרשימה נפתח עם חדשות פחות נעימות זאת לאחר שאתרים מעבר לים מדווחים כי קים קרדשיאן החליטה סופית להתגרש מבעלה, קניה ווסט, אך "מחכה שקניה יסיים את הטיפול שלו בהפרעה הדו קוטבית ממנה הוא סובל", כך סיפרו מקורבים לאתרי הרכילות. על פי המקורבים, לקרדשיאן כבר יש את כל המסמכים הדרושים והיא מחכה לעיתוי הנכון.

קניה ווסט, קים קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
הסוף קרוב? קניה וקים/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, עדיין מעבר לים - כי הדוגמנית המפורסמת, ג'יג'י חדיד ובן הזוג ההורס שלה, זאין מאליק, קיבלו לאוויר העולם את בתם הבכורה לאחר תשעה ירחי לידה. כן, חדיד סיפרה לעולם את הבשורה המשמחת , איך לא, בפוסט מרגש באינסטגרם בו מצולמת ידה של התינוקת המתוקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'יגי חדיד זאין מאליק. GettyImages
שיהיה במזל. ג'יג'י וזאין/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי, כמה מפתיע - עדיין בענייני הריונות כי גם כוכבי "המירוץ למיליון", ליאן וינמן ואביתר נגר, החליטו להודיע לעולם שאחרי שלל המשימות המאתגרות שעברו במסגרת תכנית הריאליטי, כעת הם ניצבים בפני אחת המשימות הקשות - היריון. אז סמסו לשניים מברוק לרגל הבשורה המשמחת.

המירוץ למיליון אולסטארס 2020, אביתר וליאן. עדי אורני,
מברוק. אביתר וליאן/עדי אורני

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד היריון שוואלה! סלבס חיכתה לו באופן אישי - זה של הדוגמנית ההורסת, שביט ויזל, ובעלה ההורס לא פחות , אוהד בן נון. הזוג המושלם העדיף לחכות עד פרסום הבשורה על מנת להימנע מעין הרע, אלא שאז הגברת הראשונה של עולם הרכילות גילתה את הבשורה המשמחת והזוג אישר לה להיות הראשונה שמבשרת לכם את המידע.

שביט ויזל ובעלה איש העסקים אוהד בן נון. באדיבות המצולמים
בן או בת? שביט ואוהד/באדיבות המצולמים

ובמקום הראשון, דלתות מסתובבות - ככה זה שלירון ויצמן מחפשת דירה חדשה ושומעת מהחברה, שי לי שינדלר, שהיא בדיוק עוזבת את שלה. כמה חתימות על חוזה ומנחת "האח הגדול" עוברת לדירה של החברה המגישה, שבכלל עוברת לבית חדש שהיא ובעלה בנו בשכונת אפקה צמוד לשכנים החדשים - ישראל וסורלה קטורזה.

וואלה! סלבס עברה לגור בקרטון של ההומלס מהבניין ליד.

לירון ויצמן שי לי שינדלר. ניר פקין
חברות ומחליפות. לירון ושי לי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully