וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה נינט, סורי אבא: המפורסמים מודים בפני מי הם צריכים להתנצל

אמנון גולדמן

27.9.2020 / 0:50

מה בר רפאלי עשתה לבעלה, איך נועה קירל מבקשת סליחה ולמה דין מירושניקוב מתרפס בפני בת הזוג שלו? הכוכבים מגלים בפני מי חטאו השנה וממש רוצים מחילה. וגם: מי זה שזועם על תמונות חושפניות שפורסמו כאן עד היום? צפו, כי וואלה! סלבס כבר שכחה

הסלבס מבקשים סליחה, יום כיפור 2020/צילום: אבי כהן, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

אתם יודעים שהתקופה שלפני החגים, ממש רגע לפני ראש השנה, היא הזמן לשכוח ולסלוח נכון? לכן וואלה! סלבס העמידה בפני כמה מהכוכבים המקומיים החביבים עליכם מצלמה וביקשה מהם להודות בפני מי הם צריכים לבקש מחילה, בתזמון מושלם עם יום הכיפורים. התוצאה: כמה וידויים שעוד לא ראיתם את המפורסמים משחררים.

רכלו על הסלבס מבקשים סליחה באינסטגרם

קחו לדוגמה את בר רפאלי, טופ מודל וככל הנראה רעייה לא קלה לבעלה, עדי עזרא ומתחרטת על זה. "בעלי הוא מושלם וחף מכל מניירות, כעסים, עצבנויות וכאלה ואני לפעמים קמה קצת עצבנית ו... הוא בן אדם מושלם שאני גרה איתו בבית והוא לקח מישהי בעלת דפקטים, אז אני מבקשת ממנו סליחה שהוא צריך להתמודד עם זה", סיפרה בכנות.

עדי עזרא, בר רפאלי. אביב חופי,
לא קל איתה. בר רפאלי ועדי עזרא/אביב חופי
אגם בוחבוט. ניר פקין
סורי אמאל'ה ואבאל'ה. אגם בוחבוט/ניר פקין

גל גברעם ביקשה להתנצל בפני האקס (טום אביב!), בעוד שהשחקן דין מירושניקוב רצה לומר סורי לחברה שלו, "שלפעמים אני רב איתה ואני לא שם לב איך אני מתעצבן, אז אני מבקש ממך סליחה". אבל רגע, אתם עוד לא יודעים שאסי עזר רוצה לומר לנינט טייב שהוא מצטער, רק כי הוא קורא לכל מי שסביבו בשם המיוחד שלה, מבלי לדעת למה.

עוד בוואלה!

בריאות, אחדות, טפו, חמסה: ככה הסלבס מאחלים לכם שנה טובה

לכתבה המלאה

אלה שהיו קצת פחות מקוריים, "ילדים רעים" כמו אגם בוחבוט ואיציק זוהר ביקשו מחילה מההורים, אבל נועה קירל? היא צדיקה, או כפי שהגדירה "אין לי מישהו ספציפי, אבל אולי בתוך כל הטירוף הזה לפעמים לא שמים לב למלא דברים, אז אם פגעתי במישהו בדרך כזאת או אחרת אז סליחה".

איציק זוהר בחגיגת יום ההולדת של אורין ג'ולי. אור גפן,
ילד רע? איציק זוהר/אור גפן

אבל זה לא הכל, כי וואלה! סלבס ממש רצתה לדעת אם לה יש סיבה להתנצל בפני מישהו או מישהי על משהו שפרסמה. או הו, בעוד שבר זומר, אירית רחמים ועומר נודלמן חילקו מחמאות - און רפאלי התלונן, קים אור אזולאי התלוננה, דנה זרמון התלוננה ועומר דרור? סופר התלונן "על איזו כתבה שהעליתם לפני כמה שנים, ביקשתי שיורידו". כן, התמונות שם היו קצת נועזות מדי, אבל סורי, מדובר בהיסטוריה ואין פה הפנייה לכתבה, אז הכל טוב.


וואלה! סלבס סולחת לכם. אין על מה.

און רפאלי במסיבת פורים 2020. ניר פקין
מנסה להיזכר בכולם. און רפאלי/ניר פקין
עומר דרור בהקרנת ״כפולה- ההתחלה״. רפאל שחרי,
זוכר, זוכר. עומר דרור בהשקת "כפולה - ההתחלה"/רפאל שחרי
עומר נודלמן. אור גפן,
לא עשינו לה כלום. עומר נודלמן/אור גפן
נינט טייב. רפי דלויה
נינט טייב, שומעת?/רפי דלויה
אסי עזר בצווארון גולף. אינסטגרם, צילום מסך
אסי עזר רוצה לומר לך משהו.../צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully