וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת שמבשלת VS ההיא בביקיני: כך הסלבס מעבירים את הסגר

26.9.2020 / 0:02

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. בימים אלה, אלה לי להב משתגעת עם האיפור, ג'ניפר לופז נשארת בביקיני, ג'ניפר אניסטון אשפית טיפוח ופנינה רוזנבלום היא טופ שף. צפו. וואלה! סלבס עממית

פנינה רוזנבלום מבשלת בחג/אינסטגרם

לא תאמינו, אבל דנה אינטרנשיונל קונה במכולת אונליין. עדן בן זקן עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח עם מדחום ומשה פרץ עובד גם הוא עם מכשירים הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

גם בתקופה שבה עם ישראל מונחה להישאר בחדר האינטימי שלו בגלל וירוס הקורונה, הכוכבים ממשיכים לשתף בחוויות שלהם, כך שוואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). ואם חשבתם אחרת, המדור סאטירי ונכתב בהומור, הרי גם בבית זה רק נראה נוצץ, או במילים אחרות #יומן_הקורונה_מכה_שוב.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 26/9/2020. אינסטגרם, צילום מסך
פנינה רוזנבלום/צילום מסך, אינסטגרם

אלה שלא ממש השקיעו בסיבוב הקודם עם הסירים, ההם שלא הרגישו שמיצו את מלוא הפוטנציאל שלהם מול המקרר וכל מיני טופ שפים ביתיים אחרים - קחו דוגמה מהגברת פנינה רוזנבלום: אף פעם לא מאוחר מדי להפוך לכוהנת בישול או לפחות לשף חובב, כן? #גריל_וומן

רק נראה נוצץ 26/9/2020. אינסטגרם, צילום מסך
דנה זרמון/צילום מסך, אינסטגרם

אגב, לפעמים לא צריך לאכול. תראו את דנה זרמון, גם במהלך נופש מפנק עם בריכה מושלמת והמון נתז טיפתי, היא יודעת שכוס משקה אלכוהולי (או בקבוק שלם) עשויה להשכיח את הצרות בחיים, גם לכמה רגעים של ערפול חושים. #לחייכם!

רק נראה נוצץ 26/9/2020. אינסטגרם, צילום מסך
ג'ניפר אניסטון/צילום מסך, אינסטגרם

אגב, זה שאף אחד לא רואה אתכם בתחתונים (או פיג'מה מקומטת) בסלון שלכם, לא אומר שלא תצאו ממנו ביום מן הימים. לכן, כמו ג'ניפר אניסטון, תעשו טובה וטפלו בעור הפנים. מסיכה פה, קרם גוף שם, מדבקות להוצאת "שחורים" אם תרצו וגם אתם תחייכו מול הראי. #מה_שחשוב_בחיים

רק נראה נוצץ 26/9/2020. אינסטגרם, צילום מסך
מאלומה/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר תקועים בבית, נסו להרגיש יותר בנוח מאשר הכוכב הלטיני מאלומה בכל מיני פינות בבית. כן, גם אם המרפסת הקטנה וגרת עליו והוא לא מוצא מנוח - הזמיר לפחות יכול לצאת אליה ולראות את העולם שבחוץ מפעם לפעם, אולי להצטלם בפוזות שמדגמנות #קלסטרופוביה. איי, קארמבה.

רק נראה נוצץ 26/9/2020. אינסטגרם, צילום מסך
חני נחמיאס/צילום מסך, אינסטגרם

חני נחמיאס האמיצה? כנראה שיצאה אל גבולות המותר לפני כמה ימים, רק כדי להראות שאסור לשכוח פשוט #לנשום ועל הדרך לספוג מעט ויטמין די חיוני. חיוני מאוד.

רק נראה נוצץ 26/9/2020. אינסטגרם, צילום מסך
ג'ניפר לופז/צילום מסך, אינסטגרם

אל תדאגו לג'ניפר לופז, אם אסור ללכת לחוף הים כי מסוכן ומדביק ומלחיץ ומה לא, סמכו עלי הדיווה בת המזל שתשמיש את הבריכה באחוזה הפרטית, בעיקר כדי לדגמן ביקיני מינימלי ולתרגול שכשוך, בימים האחרונים של קיץ 2020. רק הצלם שלה, היא, פלוס #ביג_בוטי מרשים.

רק נראה נוצץ 26/9/2020. אינסטגרם, צילום מסך
סקאזי/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר #1 או שדי ג'יי סקאזי ממש מחפש מקומות חדשים לתמונות עבור הרשתות החברתיות, או שהוא ממש משועמם ולכן מנסה נהיגה על רכב בסגנון #סרט_אקשן מהניינטיז. בחניון. לבד.

אלה לי להב בתמונת איפור מהאינסטגרם. אינסטגרם, צילום מסך
אלה לי להב/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר #2 קחו את אלה לי להב כדוגמה, מישהי שהחליטה לנצל את הזמן שלה בבית מול המראה לשם שיפור יכולות האיפור ה... מוגזם, כלומר מיוחד, כלומר שונה שלה? #מרשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully