וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל מוסרי ובתו בקמפיין ראשון ומפתיע

23.9.2020 / 0:07

כוכב הילדים הבלתי מעורער החליט שהגיע הזמן לצרף גם את בתו, דריה, לתעשיית הבידור - כך שהשניים הצטלמו השבוע לקמפיין חדש ומדליק למוצר די מפתיע. לא, לא מדובר בצעצועים לילדים. וואלה! סלבס עששת

טל מוסרי/יח"צ

אומרים שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ - אז נראה שבמקרה של כוכב הילדים הכי זכור של כל הזמנים, טל מוסרי, התפוח נפל ממש מתחת לעץ, אחרת איך תסבירו את העובדה שכבר בגיל שמונה, בתו של הכוכב המפורסם עושה את צעדיה הראשונים בתעשיית הבידור והכל קורה במסגרת פרסומת חדשה ומגניבה למוצר שבחיים לא הייתם מנחשים.

טל מוסרי. יח"צ,
התפוח לא נופל רחוק מהעץ/יח"צ

ילדים מפורסמים שהולכים בעקבות הוריהם זה כבר טרנד מאוד נפוץ בתעשיית הבידור - רק תראו את בתה של מיכל ינאי, מיכל הקטנה ומיה דגן, ועכשיו מצטרפת לרשימה כוכבת לחדשה, דריה מוסרי, שאם שם המשפחה שלה מוכר לכם זה בגלל שהיא בתו המתוקה של מי שחינך לא מעט ילדים מבעד למסך הטלוויזיה. אז כן, טל ודריה מוסרי שיתפו פעולה בפרסומת חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טל מוסרי. יח"צ,
מלמדת אותו מהלכים/יח"צ

אז לא, לא מדובר בפרסומת לממתקים או צעצוע חדש כי כמו שרק מוסרי יודע - הכל צריך להיות חינוכי, אז השניים הצטלמו לפרסומת לשטיפת מי פה המותאם במיוחד לילדים של המותג "ליסטרין". הפרסומת, איך לא, צולמה ברוח תקופת הטיק טוק שתוקפת את כולנו, כך שהפעם הייתה זו דירה הקטנה שלימדה את אביה כמה מהלכים בעולם הווירטואלי.

וואלה! סלבס שוטפת את הפה רק עם סבון, סתם כי יש לה פה מלוכלך.

טל מוסרי. יח"צ,
מתוקים/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • טל מוסרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully