וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוק מדבש: קייטי הולמס והחבר הצעיר מתמזמזים בפארק

וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

21.9.2020 / 11:39

שבועות ספורים אחרי שנודע לעולם שלשחקנית ההוליוודית יש בויפרנד שצעיר ממנה ב-8 שנים, נדמה שהשניים פשוט לא יכולים להפריד את השפתיים שלהם. הנה, קבלו את קייטי הולמס והשף שלה (שוב) מתלקקים. וואלה! סלבס קיסס

אימג'בנק GettyImages

ראיתם אותה עגומה על המסך, מטיילת עם הבת ברחבי ניו יורק או מדגמנת על גבי דפי מגזינים - אבל כנראה שכבר הרבה זמן לא ראיתם את קייטי הולמס כשהיא מ-או-ה-בת! בתחילת החודש, העולם הופתע לגלות שהגברת ככל הנראה מנהלת מערכת יחסים טרייה עם שף שצעיר ממנה, אבל קייטי בת ה-41? ממש לא חוששת להציג בפני העולם כולו עד כמה היא מסוחררת, כלומר, נהנית להתמזמז עם הבויפרנד. בכל זאת, טעים.

רכלו על קייטי הולמס המאוהבת באינסטגרם

קייטי הולמס והחבר, אמיליו ויטולו. splash
קייטי הולמס והבויפרנד הצעיר,/splash

הולמס, כך מספרים רכלני הוליווד, פשוט לא יכולה להוריד את הידיים מהשף הניו יורקי אמיליו ויטולו. הבחור אמנם בן 33, כך שיש כ-8 שנים שמפרידות בינו לבין הולמס, אבל אחרי שהייתה עם טום קרוז (58), בעלה לשעבר ואבי בתה סורי (14), או עם האקס שממנו נפרדה ב-2019, ג'יימי פוקס (52), נדמה שהליידי לא מתרשמת מהבדלי הגיל ופשוט נהנית לנשנש אותו.

עוד בוואלה!

אחת האדם: קייטי הולמס נוסעת בצפיפות ברכבת

לכתבה המלאה

צלמי הפפראצי, תפסו את השניים כמה וכמה פעמים בשבועות האחרונים, כשהם נמרחים זה על זו, מחייכים בינם לבין עצמם ובאופן כללי פשוט לא יכולים להפריד את השפתיים שלו מאלה שלה - כך שהתמונות החדשות שלהם כשקייטי את אמיליו מסירים את מסיכות המגן ומתלקקים במהלך בילוי בסנטרל פארק שבתפוח הגדול? לא מפתיעות. שנה מתוקה וכו'.

קייטי הולמס והחבר, אמיליו ויטולו. splash
קייטי הולמס והחבר, אמיליו ויטולו/splash

עדכון קצרצר, למי שחפץ: הולמס והשף שהוא שחקן מפעם לפעם, הכירו ככל הנראה על סט צילומי סרט אינדי, מה שהפך ככל הנראה בסוף הקיץ מידידות לרומן סוער. בעוד שהוא מתחזק רשימת חברים מוכרים (בהם הזמר ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר), שמגיעים לזלול במסעדה האיטלקית הנחשבת שלו במנהטן - הבחור היה מאורס עד לאחרונה למי שמספרים שהייתה "אהבת חייו", לפחות עד שגילתה על הרומן לטענתה בתקשורת, יחד עם שאר העולם. אז לא תהיה חתונה.


וואלה! סלבס מנשקת קרפיונים, בתקווה שיהפכו לגפילטע פיש מעצמם.

ג'יימי פוקס, קייטי הולמס. GettyImages
מה האקס אומר? הולמס עם ג'יימי פוקס/GettyImages
טום קרוז וקייטי הולמס, ניו יורק, ספטמבר 2010. nelson bernard, GettyImages
והאקס-אקס, הוא בקשר? קייטי הולמס עם טום קרוז/GettyImages, nelson bernard

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully